ترجمه مقاله مولفه های موفقیت آمیز ضروری مدیریت کیفیت جامع در صنعت هتل داری

ترجمه مقاله مولفه های موفقیت آمیز ضروری مدیریت کیفیت جامع در صنعت هتل داری
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مولفه های موفقیت آمیز ضروری مدیریت کیفیت جامع در صنعت هتل داری و تاثیر آن بر وفاداری مشتری، مدل نظری
عنوان انگلیسی
TQM critical success factors in hospitality Industry and their impact on Customer Loyalty, a theoretical Model
صفحات مقاله فارسی
37
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2013
نشریه
Ijser
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6796
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت عملکرد، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مجله
مجله بین المللی تحقیقات علمی و مهندسی
کلمات کلیدی
شاخص‌های گردشگری، صنعت هتل داری، کسب‌وکار هتل، مدیریت کیفیت جامع (TQM)، مؤلفه‌های اصلی موفقیت (CSF)، کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتری، وفاداری مشتری
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مبانی نظری
مؤلفه‌های اصلی موفقیت مدیریت کیفیت جامع(TQM)
مؤلفه‌های اصلی موفقیت در صنعت خدمات
کیفیت خدمات
ابعاد کیفیت خدمات
رابطه بین مؤلفه‌های اصلی موفقیت مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات
رضایتمندی مشتری
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری
وفاداری مشتری
رابطه بین رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری
روش‌شناسی پژوهش
نتایج
نتایج برای گام شمار 1
نتایج گام شماره 2
نتایج مرحله شماره 3
مدل پژوهش و فرضیه‌های تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Total Quality Management (TQM) is a management philosophy that seeks to integrate all organizational functions to focus on meeting customer needs and organizational quality objectives, TQM is one of the most applied and well accepted approach between the contemporary innovations such as six sigma, just – in – time to achieve business excellence, in the last two decades a large number of organizations working among product and service industries had realized the great importance of adopting and implementing TQM process in order to maintain a sustainable competitive advantage in a rapid changing environment, The aim of this study is to develop and propose the conceptual frame work and research model of TQM implementation in relation to company performance particularly in context with the Egyptians hospitality sector, It examines the relationship between TQM Critical success factors and company’s performance by measuring the quality of service as a performance indicator, and to determine the impact of implementing TQM Critical success factors in maintaining customer loyalty in the field of concern, which is the (Egyptian 5-stars hotels business), a comprehensive review of literature an TQM, TQM critical success factors, quality of service customer satisfaction and customer loyalty were carried out to accomplish the objectives of the study, the researcher conducted a pilot study to identify the TQM critical success factors with the greatest impact an enhancing performance of 5-stars hotels, the data gathered from the pilot study was analyzed using the statistical package for social science (SPSS), and as a result four questions, 4 main hypotheses and 20 sub- hypotheses were proposed to re- validate the TQM critical success factors, the adoption of such a theoretical model on TQM and company’s quality of service and its impact an maintaining customer loyalty would help managers, decision makers, and practitioners TQM working the field of in 5-stars hotel business in better understanding of TQM critical success factors and to focus on the identified ones while implementing TQM in their hotels, further the scope for future study and to test and validate the theoretical model by using a 5-stars floating Egyptian hotel as a case study for collecting of primary data and re-using statistical package for social science (SPSS) approach for hypothesis testing.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مدیریت کیفیت جامع(TQM)، عبارت است از فلسفه مدیریتی که در جستجوی یکپارچه‌سازی تمام عملکردهای سازمانی به‌منظور تمرکز بر نیازها و ترجیحات مشتریان و اهداف کیفی سازمانی، به‌عبارت‌دیگر، مدیریت کیفیت جامع(TQM) یکی از رویکردهای کاربردی و پذیرفته‌شده بین نوآوری‌های موقت از قبیل شش سیگما، تحویل سریع به‌موقع به‌منظور دستیابی به برتری‌های تجاری می‌باشد. در دو دهه گذشته، تعداد زیادی از سازمان‌های که در میان صنایع خدمات و تولیدی کالا اشتغال داشتند، به اهمیت روزافزون پیاده‌سازی فرایندهای مدیریت کیفیت جامع(TQM) به‌منظور حفظ و نگهداری مزایای رقابتی پایدار و باثبات در جهان پیرامون پرتنش و پرتلاطم پی برده‌اند. هدف پژوهش حاضر ارائه و پیشنهاد یک مدل مفهومی و یک مدل پیاده‌سازی مدیریت کیفیت جامع(TQM) در ارتباط با عملکرد شرکت به‌ویژه در حوزه صنعت هتل داری مصر است و به بررسی رابطه بین عناصر اصلی موفقیت در مدیریت کیفیت جامع(TQM) و نیز عملکرد شرکت از طریق ارزیابی و اندازه‌گیری وفاداری مشتری در این حوزه مربوطه می‌باشد که عبارت است از صنعت هتل‌های 5 ستاره مصری، بازنگری و مطالعه جامع ادبیات و مبانی نظری در رابطه با مدیریت کیفیت جامع(TQM)، فاکتورهای حیاتی موفقیت مدیریت کیفیت جامع(TQM)، رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات و وفاداری مشتری که از سوی دیگر به‌عنوان اهداف نهایی پژوهش حاضر نیز به شمار می‌روند. پژوهشگر در مطالعه‌ای به‌صورت آزمایشی به شناسایی مؤلفه‌های اصلی موفقیت در مدیریت کیفیت جامع(TQM) با تأثیر قوی آن در ارتقای عملکرد هتل‌های پنج ستاره اقدام کرده است، لذا داده‌های پژوهش پس از جمع‌آوری از طریق نرم‌افزار آماری برای علوم اجتماعی(SPSS) تجزیه تحلیل شد.علاوه بر طراحی 4 سؤال اصلی، 4 فرضیه اصلی و 20 فرضیه فرعی به‌منظور تائید دوباره عوامل موفقیت‌آمیز مدیریت کیفیت جامع، به‌منظور درک بهتری از عوامل اصلی مدیریت کیفیت جامع با ارائه چنین مدل مفهومی برای مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی شرکت‌ها و تأثیرش بر حفظ وفاداری مشتریان می‌تواند به‌نوبه خود به مدیران کمک شایانی کند ، در حوزه صنعت هتل‌های 5 ستاره شناسایی گردند. از سوی دیگر، قلمرو مکانی پژوهش حاضر همان‌طور که اشاره شد هتل‌های 5 ستاره مستقر در مصر بوده و برای سنجش پایایی و روایی و اثبات و رد فرضیه‌های تحقیق از نرم‌افزار آماری SPSS استفاده گردید.

بدون دیدگاه