ترجمه مقاله پیشرفت های نظری در مدیریت بازاریابی صنعتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله پیشرفت های نظری در مدیریت بازاریابی صنعتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیشرفت های نظری در مدیریت بازاریابی صنعتی: چشم اندازهای چند رشته ای
عنوان انگلیسی
Theoretical developments in industrial marketing management: Multidisciplinary perspectives
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
8647
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به انگلیسی درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده بازرگانی دانشگاه ناتینگهام، دانشگاه جوبلی، ناتینگهام، انگلستان
کلمات کلیدی
پژوهش بازاریابی صنعتی، هستی شناسی، پیشرفت نظری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه: مرور گذشته و کشف آینده پژوهش بازاریابی صنعتی
1.1 اقتباس تحقیقات اولیه بازاریابی صنعتی
1.2 بازاریابی تجاری و حوزه های پژوهشی اصلی آن: یک دیدگاه از این زمینه
1.2.1 فروش و مدیریت فروش
1.2.2 خریدار/ رفتار خرید
1.2.3 نوآوری/NPD
1.2.4 استراتژی / مدیریت بازاریابی
1.2.5 مجاری / توزیع
1.2.6 روابط خریدار - تامین کننده
2- افول ها و جریان های پژوهش بازاریابی صنعتی
جریان ها
افول ها
3- یک نمای کلی از مضمون این موضوع خاص
3.1 رویکرد های نظری عمومی برای پژوهش بازاریابی صنعتی
3.2 انتخاب و استفاده از تئوری سطح متوسط
3.3 روش شناسی در پژوهش بازاریابی صنعتی
3.4 شفاف سازی مفاهیم در پژوهش های بازاریابی صنعتی
4- مرورهای ما
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Marketing as a discipline in general, and industrial marketing in particular, has drawn upon a number of different theoretical perspectives from domains as diverse as organisational theory, systems analysis, economics, psychology, sociology and anthropology to further our understanding. However, to build this understanding and increase the relevance of marketing research, we need to be aware of the ontological assumptions and stances that such theoretical perspectives use. The purpose of this special issue is therefore to offer a platform for the exploration, comparison, application, and consideration of ontological choice and its implications in industrial marketing research. To achieve this we review early industrial marketing scholarship in this first section. In the second section, we identify the larger ebbs and flows that mark the development and advancement of industrial marketing research. In the final section, we provide an overview of the papers in this special issue in the form of a thematic exploration of theoretical developments in industrial marketing management research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در کل، بازاریابی به عنوان یک رشته و به طو خاص، بازاریابی صنعتی، بر فراز یک تعداد مختلفی از چشم اندازهای نظری، از جمله نظریه سازمانی، آنالیز سیستم ها، اقتصاد، روانشناسی، جامعه شناسی، و انسان شناسی، ترسیم شده است. به هر حال، برای ایجاد این درک و افزایش ربط پژوهش های بازاریابی، ما باید از فرض های هستی شناسی و وضعیت هایی که چنین چشم اندازهای تئوری در آنها استفاده می شوند، آگاه باشیم. بنابراین، هدف این موضوع خاص، ارائه یک پلت فرم (پایگاه) برای کشف، مقایسه، کاربرد و ملاحظه انتخاب هستی شناسی و مفاهیم آن در پژوهش های بازاریابی صنعتی می باشد. برای دستیابی به این امر، ما تحقیقات بازاریابی صنعتی قبلی را در اولین بخش مرور کردیم. در بخش دوم، ما افول ها و جریان های بزرگتری را شناسایی کردیم که پیشرفت و ترقی پژوهش های بازاریابی صنعتی را نشان می دهد. در بخش آخر، ما یک دید کلی از مقاله های مرتبط با این موضوع را به شکل یک کشف موضوعی پیشرفت های نظری در پژوهش های مدیریت بازاریابی صنعتی، ارائه کرده ایم.

بدون دیدگاه