ترجمه مقاله شناسایی عوامل موفقیت و شکست مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار

ترجمه مقاله شناسایی عوامل موفقیت و شکست مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شناسایی عوامل موفقیت و شکست بازمهندسی فرایندهای کسب و کار
عنوان انگلیسی
Understanding Critical Success and Failure Factors of Business Process Reengineering
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2013
نشریه
irmbrjournal
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4722
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت سیستمهای اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت تکنولوژی و استراتژی های توسعه صنعتی
مجله
بررسی بین المللی تحقیقات مدیریت و کسب و کار
دانشگاه
موسسه تدریس علوم مدیریت، پیشاور، پاکستان
کلمات کلیدی
بازمهندسی فرایندهای کسب و کار، حداکثرسازی سود، فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
عوامل حیاتی موفقیت
علل شکست
شواهد دیگر
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In today’s business world with rapid change and global expansion, the trends are also changing. Companies are shifting from product centered approach to customer oriented approach. Therefore the priorities are also changing and the companies are trying to satisfy their customers to deliver what they want in terms of values. Thus, to meet customer’s need and expectation and to get competitive advantage, a need to change in existent process arises. Companies need to identify the tasks that are unnecessary, causing delay and inefficiency, identification of areas and jobs that can be reengineered with the help of developed and up to date technology. Thus, BPR provides roadmap to achieve organizational goals that results in profit optimization and productivity enhancement.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در دنیای امروزی کسب و کار و با توجه به تغییرات سریع و توسعه جهانی، روندها نیز در حال تغییر هستند. شرکت ها در حال تغییر جهت از رویکرد محصول محور به سمت رویکرد مشتری محور هستند. بنابراین اولویت ها نیز در حال تغییر هستند و شرکت ها تلاش می کنند تا مشتریان را راضی کنند و ارزش مورد انتظار آن ها را ارائه کنند. در نتیجه، برای برطرف کردن نیاز و انتظار مشتری و کسب مزیت رقابتی، تغییر فرایندهای موجود الزامی است. شرکت ها باید فعالیت هایی را که غیرضروری هستند، موجب تأخیر و ناکارآمدی می شوند و حوزه ها و کارهایی که امکان بازمهندسی آن ها با کمک تکنولوژی پیشرفته و به روز وجود دارد، شناسایی کنند. بنابراین BPR نقشه راهی برای دستیابی به اهداف سازمانی فراهم می کند که به بهینه سازی سود و ارتقای بهره وری منجر می شود.

بدون دیدگاه