دانلود ترجمه مقاله انعطاف پذیری برنامه ریزی استراتژیک و نوآوری عملکرد شرکتی – مجله الزویر

عنوان فارسی: | ارتباط بین فرایند برنامه ریزی استراتژیک رسمی، انعطاف پذیری برنامه ریزی و نوآوری در عملکرد شرکتی |
عنوان انگلیسی: | Linking the formal strategic planning process, planning flexibility, and innovativeness to firm performance |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25 |
سال انتشار : 2013 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 3171 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.08Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک، مدیریت مالی و بازاریابی |
مجله: مجله بازاریابی |
دانشگاه: دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه می سی سی پی ،ایالات متحده |
کلمات کلیدی: برنامه ریزی استراتژیک رسمی، انعطاف پذیری برنامه ریزی، نوآوری، عملکرد شرکت |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت تصویر درج شده است |
چکیده
۱ مقدمه
۲ پیشینه پژوهش و ارائه فرضیات
۱ ۲ نگرش بر مبنای منابع
۲ ۲ فرایند برنامه ریزی استراتژیک رسمی
۳ ۲ انعطاف پذیری برنامه ریزی
۴ ۲ نوآوری
۵ ۲ نوآوری به عنوان واسطه
۳ روشها
۱ ۳ نمونه
۲ ۳ معیارها
۳ ۳ تحلیل های داده ها
۴ نتایج
۵ بحث
1. Introduction
Contemporary business leaders face remarkable challenges. Success is increasingly a function of a firm's ability to develop and to deploy unique and costly to imitate resources in an innovative way. Scholarly inquiry in strategy focuses on how firms can deliberately and proactively leverage their idiosyncratic combination of resources to create competitive advantages (Barney, 1991; Penrose, 1959). Scholars also question how formal strategic planning and planning flexibility may contribute to a firms' ability to innovate and profit (e.g., Titus, Covin, & Slevin, 2011; Wiltbank, Dew, Read, & Sarasvathy, 2006). Positioned at the nexus of these research streams, the current study examines the relationships among financial performance and formal strategic planning processes (i.e., the process of identifying and implementing the firm's strategic initiatives (Jarzabkowski & Balogun, 2009)), planning flexibility (i.e., the ability of a firm to deviate from its formal strategic plan in response to emerging opportunities or threats (Barringer & Bluedorn, 1999)), and innovativeness i.e., a firm's emphasis on innovation (e.g., Dibrell, Craig, & Hansen, 2011b).
1. مقدمه
رهبران تجارت معاصر با چالش های قابل ملاحظه ای مواجه می باشند. موفقیت تابع توانایی شرکت برای توسعه و آرایش منابع منحصر به فرد و هزینه بر برای تقلید به شیوه ای مبتکرانه می باشد. تحقیق و پژوهش علمی در استراتژیک بر نحوه اهرم ترکیبی از منابع توسط شرکت ها برای نیل به برتری های رقابتی تاکید می کند. محققین همچنین این سئوال را مطرح می کنند که برنامه ریزی استراتژیک رسمی و انعطاف پذیری برنامه ریزی به چه شکل بر توانایی شرکت ها برای نوآوری و سودآوری تاثیرگذار می باشند. در رابطه با این جریانات تحقیق، مطالعه حاضر به بررسی روابط میان عملکرد مالی و فرایندهای برنامه ریزی استراتژیک رسمی (به عبارتی فرایند شناسایی و اجرای ابتکارات استراتژیک شرکت)، انعطاف پذیری برنامه ریزی ( به عبارتی توانایی شرکت برای انحراف از برنامه استراتژیک رسمی در پاسخ به فرصتها یا تهدیدهای ظهور کرده) و نوآوری به عبارتی تاکید شرکت بر نوآوری می پردازد.
اگر مایل به تهیه نسخه پاورپوینت مقاله ارتباط بین فرایند برنامه ریزی استراتژیک رسمی، انعطاف پذیری برنامه ریزی و نوآوری در عملکرد شرکتی هستید اینجا کلیک نمایید. همچنین برای خرید مقاله ورد از دکمه های زیر استفاده نمایید.