منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مدیریت عملکرد راهبردی با تاکید بر مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت عملکرد راهبردی با تاکید بر مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت عملکرد راهبردی با تاکید بر مشتری
عنوان انگلیسی
Strategic Performance Management with Focus on the Customer
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F1232
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مجله
چهارمین کنفرانس بین المللی رهبری، فناوری، نوآوری و مدیریت کسب و کار
دانشگاه
دانشگاه Pardubice، دانشکده اقتصاد و مدیریت، موسسه اقتصاد و مدیریت کسب و کار، جمهوری چک
کلمات کلیدی
عملکرد، اندازه گیری، مدیریت، مشتری، راهبرد
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.330
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- مسئله مدیریت عملکرد راهبردی در شرکت های جمهوری چک
3- پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
4-اهداف و روش تحقیق
5-یافته ها و بحث
6- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper presents a view on issues of strategic performance management in the Czech business environment with focus on the customer by means of comparing results and partial conclusions from research carried out in selected companies. The results of the analysis are evaluated in the context of the theoretical background and the findings of similar studies. Based on these findings, a set of recommendations will be provided for Czech companies dealing with strategic performance management oriented towards the customer. The paper was prepared based on research of Czech and foreign literature, interviews with management and analyses of internal materials from selected companies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بررسی مسائل مربوط به مدیریت عملکرد راهبردی در محیط کسب و کار جمهوری چک با تاکید بر مشتری با استفاده از مقایسه نتایج و نتایج جزیی حاصل از تحقیقات انجام شده در شرکت های منتخب می پردازد. نتایج تجزیه تحلیل در پیش زمینه نظری و یافته های مطالعات مشابه ارزیابی می شود. بر اساس این یافته ها، مجموعه ای از توصیه ها برای شرکت های جمهوری چک استفاده می شود که با مدیریت عملکرد راهبردی مشتری محور ارایه می شوند. این مقاله بر اساس تحقیقی در جمهوری چک و منابع خارجی، مصاحبه ها با مدیریت وتحلیل مواد داخلی از شرکت های انتخاب شده می باشد.

بدون دیدگاه