تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله پیاده سازی استراتژیک به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک – نشریه الزویر

عنوان فارسی: پیاده سازی استراتژیک به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک
عنوان انگلیسی: Strategic implementation as a part of strategic management
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5223 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 936.61Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک، مدیریت کسب و کار، استراتژی های توسعه صنعتی و مدیریت اجرایی
مجله: مسائل معاصر در کسب و کار، مدیریت و آموزش
دانشگاه: دانشگاه ZILINA، دانشکده عملیات و اقتصاد حمل و نقل و ارتباطات، گروه اقتصاد، اسلواکی
کلمات کلیدی: استراتژی، پیاده سازی استراتژی، شرکت، مدیریت استراتژیک
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. پیاده سازی استراتژیک

3. مدل 7S

4. کارت امتیازی متوازن

4.1. توسعه کارت امتیازدهی متوازن به عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک

نسل اول- BSC به عنوان یک سیستم برای اندازه گیری عملکرد:

نسل دوم - BSC به عنوان یک سیستم برای اجرای استراتژی:

نسل سوم - BSC به عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک:

5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

1. Introduction

Strategic management has become important part of companies in today´s dynamic and competitive environment. Strategic management consists of three separate processes which are interconnected together and influence each other. These processes are – strategic planning, strategic implementation and strategic control. Researches in companies showed that the most important and the most underestimated part is strategic implementation. Implementation of the strategy is a part of strategic management which success is conditioned by managers, employees, their organization, as well as by the transformation of company´s culture. The main task of implementation of the strategy is to bring the strategy into the life as a part of everyday decision making process of the company. It is necessary to find appropriate indicators characterizing company activities and a system for measurement to eliminate deficiencies in the implementation of the strategy. Strategic implementation was firstly introduced on scientific conference held on the University in Pittsburg in 1978. In connection with strategic implementation is important to define strategy as a basic element of strategic management of the company. The strategy translates into the functional politics which specify how should be allocated resources and which way should be implemented goals of the company (Cisko & Klieštik, 2009). The strategy was considered in the past as the science about planning and defining directions of military actions, while the birth of company strategy occurred in 60´s by publication of Alfred Chandler (1962) who pointed out the problem solving by managers in American companies connecting with long-term objectives, allocating resources and creating a structure to enable and support their implementation. Gradually the concept of strategy has become more relevant and has been expressed by several authors.

نمونه متن ترجمه

1. مقدمه

امروزه، مدیریت استراتژیک به بخش مهمی از شرکت در محیط پویا و رقابتی تبدیل شده است. مدیریت استراتژیک شامل سه فرایند جداگانه متصل بهم می باشد که هر یک دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد. این فرآیندها عبارتند از برنامه ریزی استراتژیک، پیاده سازی استراتژیک و مدیریت استراتژیک. تحقیق و پژوهش در شرکت ها نشان داده است که مهم ترین بخش، اجرای استراتژیک است. اجرای استراتژی بخشی از مدیریت استراتژیک است که موفقیت آن منوط است به مدیران، کارکنان، سازمان و همچنین تحول فرهنگ آن. هدف اصلی از اجرای استراتژی، به ارمغان آوردن استراتژی به زندگی به عنوان بخشی از روند تصمیم گیری شرکت می باشد. در این راستا، پیدا کردن شاخص های مناسب توصیف کننده فعالیت های شرکت و یک سیستم برای اندازه گیری جهت از بین بردن نقص در اجرای استراتژی مهم می باشد. اجرای استراتژیک ابتدا در کنفرانس علمی در دانشگاه پیتسبرگ در سال 1978 برگزار شد. در ارتباط با اجرای استراتژیک، تعریف استراتژی به عنوان یک عنصر اساسی مدیریت استراتژیک شرکت مهم می باشد. استراتژی به سیاست های کاربردی تعبیه می شود که مشخص می سازد که چگونه منابع باید اختصاص داده شود و اینکه به چه روشی اهداف شرکت باید اجرا شوند. استراتژی در گذشته به عنوان علمی پیرامون برنامه ریزی و تعریف جهت اقدامات نظامی در نظر گرفته شده بود، در حالی که تولد استراتژی شرکت در دهه 1960 توسط مقاله آلفرد چندلر (1962) رخ داده است که به حل مشکل توسط مدیران در شرکت های آمریکایی اشاره می کند که با اتصال به اهداف بلند مدت، تخصیص منابع و ایجاد یک ساختار، قادر به حمایت از پیاده سازی خود می باشند. به تدریج مفهوم استراتژی توسط چندین نویسنده بیان شد و به یک امر رایج مبدل شد.