ترجمه مقاله پیشرفت تجربه مشتری و تاثیر داده های عظیم از طریق همکاری دانشگاهیان - کارشناسان - نشریه امرالد

ترجمه مقاله پیشرفت تجربه مشتری و تاثیر داده های عظیم از طریق همکاری دانشگاهیان - کارشناسان - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیشرفت تجربه مشتری و تاثیر داده های عظیم از طریق همکاری دانشگاهیان - کارشناسان
عنوان انگلیسی
Special section: Advancing customer experience and big data impact via academicpractitioner collaboration
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.227 در سال 2019
شاخص H_index مجله
96 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.069 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0887-6045
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10812
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی
مجله
مجله بازاریابی خدمات - Journal of Services Marketing
دانشگاه
گروه بازاریابی ، دانشگاه ایالتی تگزاس، سان ماركوس، تگزاس، ایالات متحده آمریکا
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JSM-01-2017-0020
فهرست مطالب
مقدمه
نقش مهم همکاریهای دانشگاهی- آموزش دهندگان
هدف کارگاه
تمرکز کارگاه: مدیریت تجربه مشتری و داده های عظیم
برنامه ریزی، توسعه و خروجی کارگاه
ارزش برای دانشگاهیان
ارزش برای کارشناسان
نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
10812 IranArze     10812 IranArze1
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

The “1st Academic-Practitioner Research with Impact workshop: Customer Experience Management (CEM) and Big Data”, was held at Alliance Manchester Business School on 18th and 19th January 2016. The topic of the workshop and the special section was selected deliberately, based on feedback from practitioners collected over the past fifteen years and observation of developing areas in service marketing, to encourage collaboration between practitioners and academics. The following paper discusses the purpose, planning, development, delivery and in particular the outcomes of the workshop. We begin with a brief discussion of the importance of research impact and collaboration between academics and practitioners. We then discuss the workshop procedures and organization efforts. We subsequently provide a summary of the four papers resulting from these collaborative efforts, which follow in this special section. Finally, we discuss the implications and future directions of this type of research endeavors for practitioners and academics.

Conclusion

In order to develop richer and more impactful understanding of current problems challenging customer-focused managers there is a need for more dialog and engagement between academics and practitioners. The workshop and the resulting four papers present a unique approach to synthesizing real world problems, solving them through rigorous research and offering current leading thinking within the scientific literature. The innovative, collaborative format of the workshop and the resulting impactful papers should serve as a motivation for future advancement of similar initiatives and we call for the development of more workshops that encourage collaboration at the academic-practitioner interface in order to ensure that future research in services marketing is both credible and impactful. The commentary in this paper could serve as a guideline for developing future workshops that aim at strengthening the links between academia and the business world. We hope that more publishers will sponsor, promote and organize such events and seek to publish resulting outputs, which would also help them maintain their own credibility in a shifting and increasingly challenging publishing environment.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
اولین تحقیق دانشگاهی- آموزشی با کارگاه تاثیر: مدیریت تجربه مشتری (CEM) و داده های عظیم در دانشکده کسب و کار و تجارت منچستر در 18 و 19 ژانویه 2016 برگزار شد. موضوع کارگاه و بخش اختصاصی تعمدا و بر اساس بازخورد کارشناسان جمع آوری شده در طول پانزده سال گذشته و مشاهده حوزه های در حال توسعه در بازاریابی خدمات برای تشویق همکاری بین کارشناسان و دانشگاهیان انتخاب شد. مقاله زیر در مورد هدف، برنامه-ریزی، توسعه، تحویل و بطور خاص نتایج کارگاه بحث می کند.
ما با یک بحث مختصر در مورد اهمیت تاثیر تحقیق و همکاری بین دانشگاهیان و کارشناسان آغاز می کنیم. سپس در مورد روش کارهای کارگاه و تلاش های سازمان بحث خواهیم کرد. ما متعاقبا یک خلاصه از چهار مقاله در مورد این تلاشهای همکاری که در این بخش اختصاصی دنبال می شود را ارائه می دهیم. در نهایت در مورد مفاهیم و جهت های آینده این نوع از تلاشهای تحقیقاتی برای کارشناسان و دانشگاهیان بحث خواهیم کرد.
نتیجه گیری
به منظور توسعه غنی و فهم تاثیرگذار چالشهای کنونی مدیرانی که بر روی مشتری تمرکز دارند، نیاز به گفتگو و مشارکت بیشتر بین دانشگاهیان و کارشناسان وجود دارد. این کارگاه و چهار مقاله به دست آمده یک رویکرد منحصر به فرد را برای ترکیب کردن مسائل دنیای حقیقی، حل کردن آنها از طریق تحقیقات دقیق و ارائه تفکر برجسته در ادبیات پژوهشی علمی ارائه می دهد. چارچوب مشارکتی و نوآورانه کارگاه و مقالات تاثیرگذار حاصل از آن باید بعنوان یک محرک برای پیشرفت آتی طرحهای مشابه به کار برده شود و ما خواستار توسعه بیشتر این کارگاهها هستیم که همکاری در سطح مشترک دانشگاهی-کارشناسی به منظور اطمینان از تحقیقات آتی در بازاریابی معتبر و تاثیرگذار است. تفسیر در این مقاله می تواند به عنوان یک راهنما برای توسعه کارگاههای آتی که به تقویت روابط بین دانشگاه و جهان کسب و کار کمک می کند به کار برده شود. ما امیدواریم که ناشران بیشتری از چنین رویدادهایی حمایت کنند و باعث ارتقا و ترویج آن و چاپ نتایج حاصل شوند که ممکن است به آنها کمک کند که اعتبار خود را در یک محیط نشر چالشی فزاینده حفظ کنند.

بدون دیدگاه