ترجمه مقاله سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی - S3M - نشریه الزویر

ترجمه مقاله سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی - S3M - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی - S3M: مرور ادبیات نگاشتی
عنوان انگلیسی
Social media metrics and analytics in marketing – S3M: A mapping literature review
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
364
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مجله
مجله بین المللی مدیریت اطلاعات - International Journal of Information Management
دانشگاه
دانشگاه مقدونیه، تسالونیکی، یونان
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، بازاریابی، بررسی ادبیات، چارچوب
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2017.10.005
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. روش شناسی تحقیق
3. طبقه بندی ادبیات
3.1 روش شناسی تحقیق
3.2 نوع تجزیه و تحلیل
3.3. زمینه مطالعه
3.4 اهداف بازاریابی
انواع/پلتفرم های رسانه های اجتماعی و چارچوب پیشنهادشده
4. مسیرهای تحقیق آینده و محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The purpose of this study is to present a mapping literature review and a classification for research articles regarding social media metrics and analytics in marketing. The review covers 52 articles from peer review journals and international conferences, from 2010 to 2016. These 52 articles are classified in 5 distinct categories based on their: methodology of research, type of analysis, field of study, marketing objectives and social media type/platform used. The findings of the study reveal which is the most used subcategory for each classification, trends and tendencies. This review provides a base classification for researchers and an editable and continuously augmenting typology for further research in the area.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مطالعه ارائه یک مرور ادبیات نگاشتی و طبقه بندی‌ای برای مقالات پژوهشی در مورد سنجه‌ ها و واکاوش رسانه های اجتماعی در بازاریابی است. این مرور 52 مقاله از مجلات داوری شده و کنفرانس های بین المللی را از 2010 تا 2016 پوشش می دهد. این 52 مقاله در 5 دسته متمایز بر مبنای: روش شناسی تحقیق، نوع تحلیل، رشته مطالعه، اهداف بازاریابی و نوع/ پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد استفاده آنها طبقه بندی شده اند. یافته های این مطالعه آشکار می کند که از کدام زیردسته در هر طبقه بندی، روند و گرایش بیشترین استفاده شده است. این مرور طبقه بندی بنیادینی برای محققان و نوع شناسی قابل ویرایش و به طور پیوسته د حال تکمیلی برای تحقیق بیشتر در این حوزه فراهم می کند.

بدون دیدگاه