ترجمه مقاله استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی صنعتی و نام تجاری

ترجمه مقاله استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی صنعتی و نام تجاری
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی صنعتی و نام تجاری: مطالعه کاوشی
عنوان انگلیسی
The Use Of Social Media In B2b Marketing And Branding: An Exploratory Study
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
20
سال انتشار
2012
نشریه
Uhra
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F1162
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازرگانی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار Hertfordshire، دانشگاه هارتفوردشایر، کالج لین، هاتفیلد، هرتفوردشر
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، فیس بوک، لینکداین، وب لاگ نویسی، پاد کست، رهبری تفکر
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
چارچوب مقاله
رسانه اجتماعی و بازاریابی صنعتی
یافته های برگرفته از تحلیل ادبیات حرفه ای
یافته ها بر حسب سکو
یافته های دسته بندی
بحث
تحلیل
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

While the tools of social media are ubiquitous in contemporary consumer marketing, there is little evidence about the extent to which they have been adopted by business-to-business marketers. Although experts argue that B2B firms can and should use platforms such as FaceBook and YouTube, almost all of the popular examples used in mainstream seminars, conferences and the practitioner press are of consumer brands. Our exploratory study used content analysis and text-mining to look at current B2B marketing practitioner literature on the subject, and examined ten large B2B technology companies to profile their use of social media. We found that although large companies were extensive users of almost all the mainstream social media channels, the adoption of these tools was by no means universal. It seems that USbased firms are the furthest ahead in using social media for B2B marketing. The B2B social media pioneers are striving to use these tools to position themselves as ‘thought leaders’, to take a market-driving role in the sector and to build relationships with a range of stakeholder groups.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در حالی که ابزارهای رسانه های اجتماعی در بازریابی مصرف کننده فعلی فراگیر هستند، شواهد کمی وجود دارد که بازاریاب های صنعتی آنها را تا چه میزان اتخاذ نموده اند. هر چند کارشناسان معتقدند که شرکت های صنعتی می توانند و باید از سکوهایی از جمله فیس بوک و یو تیوب استفاده کنند، تقریبا تمامی نمونه های بارز به کار رفته در سمینارهای عمده، کنفرانس ها و نشریان متخصصین مربوط به نام های تجاری مصرف کننده هستند. مطالعه کاوشی ما به تحلیل محتوی و متن کاوی برای بررسی ادبیات متخصص بازاریابی صنعتی پرداخت، و به بررسی ده شرکت فناوری صنعتی عمده برای تهیه مجموعه کابرد رسانه های اجتماعی خود پرداخت. پی بردیم که هر چند شرکت های بزرگ کاربران عمده کانال های رسانه های اجتماعی اند، اتخاذ این ابزارها به هیج وجه جهانی نبود. به نظر می رسد که شرکت های آمریکایی در استفاده از رسانه های اجتماعی جهت بازاریابی صنعتی پیشرو اند. پیشگامان رسانه اجتماعی صنعتی تلاش دارند که از این ابزارها برای موقعیت بندی خود به عنوان رهبران متفکر استفاده کنند تا نقش پیشبرد بازاریابی در این بخش ایفا نموده و روابطی با دامنه ای از گروه های سهامدران برقرار کنند.

بدون دیدگاه