تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل-کننده تجربه مشتری
عنوان انگلیسی: Social interaction, convenience and customer satisfaction: The mediating effect of customer experience
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5019 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.22Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت، علوم اقتصادی و علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، پژوهشگری اجتماعی و مدیریت کیفیت و بهره وری
مجله: مجله خرده فروشی و خدمات مصرفی (Journal of Retailing and Consumer Services)
دانشگاه: دانشگاه NMIMS، دانشکده مدیریت کسب و کار، هند
کلمات کلیدی: تجربه مشتری، رضایت مشتری، تعدیل، مدل یابی معادلات ساختاری، راحتی، تعامل اجتماعی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1) مقدمه

2) پیشینه نظری و فرضیات

2-1) رضایت مشتری

2-2) تجربه مشتری

2-3) رضایت و تجربه مشتری

2-4) تعامل اجتماعی

2-5) رضایت مشتری و تعامل اجتماعی

2-6) تعامل اجتماعی و تجربه مشتری

2-7) راحتی

2-8) راحتی و رضایت

2-9) راحتی و تجربه مشتری

2-10) مدل پژوهش

3) متدولوژی

3-1) ابزار پیمایش و اندازه گیری

4) تحلیل

4-1) بررسی روایی و پایایی

4-2) تجربه مشتری

4-3) رضایت

4-4) تعامل اجتماعی

4-5) راحتی

4-6) تحلیل عاملی مرتبه دوم

5) نتایج

5-1) مدل ساختاری و آزمون فرضیات

5-2) آثار تعدیلی

6) بحث

6-1) دستاوردهای مدیریتی

6-2) محدودیت ها و دامنه پژوهش های آتی

نمونه متن انگلیسی

abstract

The present study is an effort to investigate the impact of both convenience and social interaction on customer satisfaction and the mediating role of customer experience. A structured questionnaire was used to collect data (n¼840) using systematic sampling from department store shoppers of age 18 years and above in India. Multivariate data analysis techniques like Exploratory Factor Analysis and Structural Equation Modeling were used to analyze the data. Results revealed that convenience and social interaction affect both customer experience and customer satisfaction. Arguably, this paper is the first to examine the four constructs namely, social interaction, convenience, customer satisfaction and customer experience using them together in the same model. Academic and managerial implications are further discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مطالعه پیش رو با هدف بررسی تأثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری و نقش تعدیل کننده تجربه مشتری انجام شده است. برای جمع آوری داده ها (840=n) از نمونه گیری منظم و پرسشنامه ای ساختاریافته در میان خریداران بالای 18 سال فروشگاه های بزرگ در هند استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از تکنیک های تحلیل داده های چندمتغیره مانند تحلیل عاملی اکتشافی و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که راحتی و تعامل اجتماعی بر تجربه مشتری و رضایت مشتری تأثیر می گذارد. این مقاله احتمالاً اولین مقاله ای است که از طریق استفاده همزمان از چهار متغیر (یعنی تعامل اجتماعی، راحتی، رضایت مشتری و تجربه مشتری) در یک مدل به بررسی آن ها می پردازد. در ادامه درباره دستاورد های علمی و مدیریتی بحث شده است.