ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
1. مقدمه
2. علل سوانح ترافیکی در اندونزی
3. توسعه حمل و نقل عمومی
4. جمع بندی
سوانح ترافیکی، همیشه به عنوان یکی از مشکلات جدی برای درک ناهمخوانی های مدیریت ترافیک و سیستم حمل و نقل کلی، مطرح شده است. آمار مرتبط با سوانح ترافیکی در اندونزی، مشابه با بسیاری دیگر از کشور های دنیا، نشان می دهد که این سوانح در سطح بالایی بوده و شدت آن ها بالا می باشد ؛ این موارد در جاکارتا که پر جمعیت ترین شهر در اندونزی می باشد هم کاملا مشهود است. در حالی که اجماع عمومی به این صورت است که سوانح ترافیکی نتیجه سه عامل مختلف هستند که اصطلاحا با نام های عوامل انسانی، عوامل وسایل نقلیه و عوامل خارجی ( شامل شرایط جاده ای) شناخته می شوند، عوامل انسانی بیشترین تاثیر را دارد – و آمار جهانی نیز مطابق با همین فرض می باشد. اما ما تلاش داریم که با افزایش سوانح ترافیکی در اندونزی ، موضوعات موثر غیر انسانی را بررسی کنیم ؛ به خصوص در کشور اندونزی که بیشتر سوانح، مرتبط با وسایل موتور سیکلت صورت می گیرد. سپس ما می خواهیم سه ستون اصلی برای فعالیت عملی به منظور رفع مشکلات را بررسی کنیم : توسعه حمل و نقل عمومی، بهبود نسبت های جاده ای و معیار های مدیریت ترافیک.
1. مقدمه
تحقیقات و آمار و ارقام معمولا نشان می دهند که سوانح ترافیکی یکی از بزرگترین مشکلات برای درک نا همخوانی های بین مدیریت ترافیک و سیستم های حمل و نقل می باشند. آمار نشان می دهد که سوانح ترافیکی در اندونزی مانند بسیاری دیگر از کشور های جهان، تعداد و شدت بالایی دارد؛ این نوع آمار و ارقام در جاکارتا که پرجمعیت ترین شهر در کشور می باشد هم به خوبی مشهود است.
4. جمع بندی
سوانح رانندگی در اندونزی و در بیشتر شهر های بزرگ مانند جاکارتا ، یک گرایش رو به افزایش دارند. در حالی که عوامل انسانی تاثیر بسیار قوی در این زمینه دارند، یک پدیده دیگر نیز وجود دارد که باعث می شود مسئله سوانح رانندگی افزایش پیدا کند : استفاده گسترده از موتورسیکلت ها. افزایش شدید و سریع تمایل مردم به استفاده از موتور سیکلت ها ، نشان دهنده عدم تعادل بین تامین و نیاز در سیستم های حمل و نقل عمومی در بسیاری از شهر های اندونزی می باشد ؛همچنین عوامل دیگری نیز در این زمینه موثر هستند مانند کمبود زیرساخت های جاده ای.
Traffic accidents have long been known as an iceberg for comprehending the discrepancies of traffic management and entire transportation systems. Figures detailing traffic accidents in Indonesia, as is the case in many other countries, show significantly high numbers and severity levels; these types of totals are also evident in Jakarta, the highest-populated city in the country. While the common consensus recognizes that traffic accidents are the results of three different factor types, namely, human factors, vehicle factors, and external factors (including road conditions), human factors have the strongest influence—and figures on a worldwide scale corroborate that assertion. We, however, try to pinpoint the issues of non-human factors in light of increasing traffic accidents in Indonesia, where motorbike accidents account for the majority of incidents. We then consider three important pillars of action: the development of public transportation, improvement of the road ratio, and traffic management measures.
1. INTRODUCTION
Research and statistical figures often conclude that traffic accidents are an iceberg for comprehending the discrepancies of traffic management and entire transportation systems. Figures detailing traffic accidents in Indonesia, as is the case in many other countries, show significantly high numbers and severity levels; these types of totals are also evident in Jakarta, the highest-populated city in the country.
4. CONCLUSIONS
Traffic accidents in Indonesia, and mostly in big cities like Jakarta, are exhibiting an upward trend. While human factors have a powerful influence, there is another phenomenon that exacerbates the traffic accident problem: the motorbike mode. The quickly growing preference for the motorbike mode underscores a supply-demand imbalance in transportation systems in many Indonesian cities, in addition to other factors like the lack of sufficient road infrastructure.