منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله اصول اصلی برای توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اصول اصلی برای توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اصول اصلی برای توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط
عنوان انگلیسی
Key principles for developing industrially relevant strategic technology management toolkits
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7103
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
پیش بینی های فن آوری و تغییر اجتماعی - Technological Forecasting & Social Change
دانشگاه
موسسه تولید، دانشگاه کمبریج، انگلستان
کلمات کلیدی
مدیریت فناوری ،برنامه ریزی استراتژیک،ابزار مدیریتی،ایجاد نقشه راه
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدیریت فناوری استراتژیک
3. اصول راهنما
3.1 انسان محور
3.2 مبتنی بر کارگاه آموزشی
3.3 تسهیل شده به طور بی طرف
3.4 پردازش شده به طور سبک
3.5 مدولار
3.6 قابل مقیاس
3.7 ویژوال (بصری)
4.تولکیت نمونه
خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

When considering the potential uptake and utilization of technology management tools by industry, it must be recognized that companies face the difficult challenges of selecting, adopting and integrating individual tools into a toolkit that must be implemented within their current organizational processes and systems. This situation is compounded by the lack of sound advice on integrating well-founded individual tools into a robust toolkit that has the necessary degree of flexibility such that they can be tailored for application to specific problems faced by individual organizations. As an initial stepping stone to offering a toolkit with empirically proven utility, this paper provides a conceptual foundation to the development of toolkits by outlining an underlying philosophical position based on observations from multiple research and commercial collaborations with industry. This stance is underpinned by a set of operationalized principles that can offer guidance to organizations when deciding upon the appropriate form, functions and features that should be embodied by any potential tool/toolkit. For example, a key objective of any tool is to aid decision-making and a core set of powerful, flexible, scaleable and modular tools should be sufficient to allow users to generate, explore, shape and implement possible solutions across a wide array of strategic issues. From our philosophical stance, the preferred mode of engagement is facilitated workshops with a participatory process that enables multiple perspectives and structures the conversation through visual representations in order to manage the cognitive load in the collaborative environment. The generic form of the tools should be configurable for the given context and utilized in a lightweight manner based on the premise of ‘start small and iterate fast’.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هنگام بررسی جذب احتمالی و استفاده از ابزارهای مدیریت فناوری توسط صنعت، باید این مسئله محقق شود که شرکت ها با چالشهای دشواری برای انتخاب، پذیرش و تلفیق ابزارهای انفرادی در یک تولکیت (toolkit: بسته نرم افزارى که به شخص امکان توسعه کاربردهاى خاص خود را بسيار ساده تر از حالتى که شخصا "تمام يک برنامه را مى نويسد فراهم مى اورد) مواجه میشوند، که باید در فرایندها و سیستم های سازمانی کنونی شان اجرا شوند. این موقعیت، با کمبود وسیله بی نقص در زمینه ی تلفیق ابزارهای انفرادی کاملا مجهز با یک تولکیت قوی ترکیب میشود که دارای میزان ضروری انعطاف پذیری است همانند اینکه آنها میتوانند برای کاربرد در مسائل ویژه مواجه شده توسط سازمانهای انفرادی ،سفارش داده شوند.به عنوان نخستین مسیر برای ارائه ی یک تولکیت با سودمندی اثبات شده به طور تجربی، این مقاله یک اساس مفهومی را برای توسعه تولکیت ها ، با خلاصه نمودن موقعیت فلسفی زیر بنایی، بر اساس مشاهدات از تحقیقات متعدد و همکاری های بازرگانی با صنعت ارائه میدهد.این جایگاه با یک مجموعه از اصول عملیاتی شده پشتیبانی میشود که میتواند راهنمایی برای سازمانها را ارائه نماید که در مورد شکل مناسب، کارکردها و ویژگی هایی تصمیم گیری می کنند، که باید با هر ابزار یا تولکیت احتمالی ،تجسم شوند.برای نمونه، یک هدف اصلی از یک ابزار، کمک به تصمیم گیری و یک مجموعه اصلی از ابزارهای قدرتمند، منعطف، قابل مقیاس بندی و مدولار است که باید برای اجازه دادن به کاربران به منظور تولید، بررسی، شکل دهی و اجرای راه حل های ممکن بین طیف وسیعی از مسائل استراتژیک (استراتژیک) ،کافی باشد.از وضعیت فلسفی که ما داریم، حالت مورد ترجیح مشارکت ، کارگاه های آموزشی را با یک فرایند مشارکتی تسهیل مینماید و چشم اندازها و ساختارهای متعدد گفتمان از طریق نمایش های بصری را به منظور مدیریت بار شناختی در محیط همکاری، میسر مینماید.شکل کلی ابزارها، باید برای زمینه داده شده قابل پیکربندی باشد و در یک شیوه کم وزن بر اساس قضیه "کوچک شروع کن و سریع تکرار کن" استفاده شود.

بدون دیدگاه