ترجمه مقاله تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر قیمت بر تبلیغات شفاهی: بازدید کنندگان دفعه اولی در برابر بازدید کنندگان بسیار تکراری
عنوان انگلیسی
The effect of price on word of mouth: First time versus heavy repeat visitors
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقاله کوتاه (Short communication)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.271 در سال 2018
شاخص H_index مجله
159 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.924 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10373
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله
مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه
دانشگاه آزاد بولزانو، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه پیازا، بولزانو، ایتالیا
کلمات کلیدی
رضایتمندی مشتری، قیمت، تبلیغ شفاهی، مدلسازی خطی سلسله مراتبی
کلمات کلیدی انگلیسی
Customer satisfaction - Price - Word of mouth - Hierarchical linear modelling
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2018.09.013
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. نظریه- ساختارهای کلیدی
3. مطالعه
3.1. داده‌ها، مقیاس‌ها و روند تحلیلی
3.2. تحلیل داده‌ها
4. نتایج
5. بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Many tourist destinations strongly focus and depend on repeat visitors. A central assumption thereby is that repeat visitors are more profitable (e.g. through lower marketing costs) and that their positive word of mouth (WOM) is essential to attract new guests. In this paper, we present a large-scale empirical study to investigate the effect of price for first time and heavy repeat visitors of ski resorts. Applying a hierarchical linear modelling approach, we show that price is negatively related to WOM for first time visitors and that price has no effect on WOM for repeat visitors. Thus, we show that the effect of price on WOM decreases for repeat visitors.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بسیاری از مقصدهای توریستی بشدت بر بازدید کنندگان تکراری تمرکز کرده و به آنها وابسته‌اند. بنابراین، فرض اساسی این است که بازدید کنندگان تکراری سودآوری بیشتری دارند (برای مثال از طریق هزینه‌های بازاریابی پایینتر) و تبلیغ شفاهی مثبت آنها (WOM) برای جذب مهمانان جدید ضروری می‌باشد. ما در این مقاله، یک مطالعه تجربی در مقیاس بزرگ را برای بررسی تأثیر قیمت بر بازدید کنندگان دفعه اولی و بسیار تکراری از پیستهای اسکی ارائه می‌دهیم. با استفاده از یک رویکرد مدلسازی خطی سلسله مراتبی، نشان می‌دهیم که در خصوص بازدیدکنندگان دفعه اولی، قیمت یک رابطه منفی با WOM دارد اما در خصوص بازدید کنندگان تکراری هیچ تاثیری ندارد. بنابراین ما کاهش تأثیر قیمت بر WOM را برای بازدید کنندگان تکراری نشان می‌دهیم.

بدون دیدگاه