![دانلود رایگان سوالات دستیار قفسه چینی دارو (تکنسین داروخانه) فنی و حرفه ای با پاسخنامه](https://iranarze.ir/storage/medias/2024-04-02/1712049063_fh266-150x150.webp)
![دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای](https://iranarze.ir/storage/medias/2024-04-02/1712049204_fh264-150x150.webp)
دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۱,۰۰۰ تومان
![دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای](https://iranarze.ir/storage/medias/2024-04-02/1712048975_fh263-150x150.webp)
دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۴,۰۰۰ تومان
![دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای](https://iranarze.ir/storage/medias/2024-04-02/1712049332_fh261-150x150.webp)
دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۳۳,۰۰۰ تومان
نشان دادن اهمیت رضایت مشتری - چیستی آن، عواملی که بر آن تأثیر می گذارد و نتایج قابل توجهی که از آن حاصل می شود.
توسعه دانش انتقادی کیفیت خدمات و پنج بعد کلیدی آن: قابلیت اطمینان، پاسخگویی، همدلی، اطمینان و موارد ملموس
نشان دادن برخوردهای خدماتی، یا "لحظه های حقیقت"، موانع اساسی سازنده هستند که مشتریان از آنها ادراک خود را شکل می دهند.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.