منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت مشارکتی سیستم پویا جهت توسعه سازمانی

دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت مشارکتی سیستم پویا جهت توسعه سازمانی
قیمت خرید این محصول
رایگان
دانلود رایگان ترجمه
عنوان فارسی
تفکر صحیح و نگاه به آینده : مدیریت مشارکتی یک سیستم پویا برای توسعه ی مشارکت سازمانی
عنوان انگلیسی
Current thinking and future view: participatory management a dynamic system for developing organizational commitment
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2010
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
PDF
رفرنس
دارد
کد محصول
1008
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
جزئیات محصول
گروه مترجمین فروشگاه اینترنتی ایران عرضه اقدام به ارائه مقاله ترجمه شده با عنوان تفکر صحیح و نگاه به آینده : مدیریت مشارکتی یک سیستم پویا برای توسعه ی مشارکت سازمانی،برای رشته مدیریت (مدیریت مشارکتی) به صورت رایگان نموده است.
نکات
– این فایل از سری محصولات رایگان ایران عرضه میباشد، لیکن شما عزیزان میتوانید جهت تهیه مقالات تخصصی ترجمه شده این رشته به صورت کامل و با فرمت ورد (قابل ویرایش) همراه با نسخه انگلیسی مقاله از نشریات معتبر خارجی ISI اینجا کلیک نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید(تحویل آنی).

– تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه مترجمین ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار ترجمه این مقاله به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
In general, there were significant differences among teachers of different educational levels with regards to their perception of PM. However, there were no significant differences among the educational levels of teachers in the components of Trust, Share power and Communication. The tendency was that an increase in the levels of education could decrease PM. Also, there were significant differences among teachers of different age group with regards to their perception of PM. Teachers believe an increase in the group of age could increase in PM except in age group 31 to 40 years. In general, there were significant differences among teachers of different educational levels with regards to their perception of OC. Teachers believe an increase in the levels of education could decrease in OC. Also, there were significant differences among teachers of different age group with regards to their perception of OC. However, there were no significant differences among the age group of teachers in the components of Identification and internalization value and Identification and acceptance goal. Teachers believe an increase in the group of age could increase in OC except in age group 31 to 40 years.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
همبستگی معناداری بین تساوی طلبی و مدریت مشارکتی وجود داشت با ضریب همبستگی ۵۲/۰ تجزیه و تحلیل بیشتری که برای ترکیب مولفه های مشارکت سازمانی انجام گرفت، پیش بینی کننده بهتری از مدیریت مشاکرتی بود. به همین دلیل ، تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شده بود. بنابراین هم همبستگی پیرسون و هم تحلیل رگرسیون برای آزمون تاثیر متغیرها مورد استفاده قرار گرفت. این نتایج نشان می دهند که شفافیت در ۰۵/۰ معنادار بود(۰ ۰۳۵/ )، همکاری در سطح ۰۵/۰ معنادار بود (۰ ۰۱۵/ ) و احترام ۲۰/۰ . سایر فاکتورها شامل تعیین اهداف جمعی، کر تیمی و اعتماد در سطح ۰۱/۰ معنادار بود ( ۰/۰ ). از این ۶ فاکتور، تعیین اهداف جمعی بیشترین همبستگی رگرسیونی را با مدیریت مشارکتی داشت با ضریب بتای ۰ ۲۷۲/ ، در کل، تفاوت معناداری بین معلمان مقاطع تحصیلی مختلف از لحاظ احساس مشارکت سازمانی آنها وجود داشت. با این حال، هیچ تفاوت معناداری بین سطح تحصیلات معلمان از لحاظ مولفه های اعتماد، سهیم کردن قدرت و ارتباط وجود نداشت. گرایشی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه افزایش در سطح تحصیلات ممکن است مشارکت سازمانی را کاهش دهد. معلمان بر این باورند که افزایش در گروه های سنی می تواند باعث افزایش مشارکت سازمانی شود، به استثنای گروه سنی -۳۱ ۴۰ ساله. در کل تفاوت معناداری در میان معلمان مقاطع مختلف تحصیلی از لحاظ درک آنها از مدیریت مشارکتی وجود داشت. معلمان بر این باور بودند که افزایش در مقاطع تحصیلی می تواند مدیریت مشارکتی را کاهش دهد. همچنین تفاوت معناداری در بین معلمان گروه های سنی مختلف از لحاظ احساس آنها از مدیریت مشارکتی وجود داشت. به هر حال هیچ تفاوتمعناداری در میان گروه های سنی معلمان در مولفه های تعیین و درونی کردن ارزش و تعیین و پذیرش اهداف وجود نداشت. معلمان بر این باور بودند که افزایش در گروه های سنی ممکن است باعث افزایش مدیریت مشارکتی شود به استثنای گروه های سنی ۴۰ -۳۱ ساله.

بدون دیدگاه