ترجمه مقاله واحدهای بهینه واقع در کنار جاده ها در نواحی شهری برای شبکه های خودرویی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله واحدهای بهینه واقع در کنار جاده ها در نواحی شهری برای شبکه های خودرویی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
واحدهای بهینه واقع در کنار جاده ها در نواحی شهری برای شبکه های خودرویی
عنوان انگلیسی
Optimal Roadside Units Placement in Urban Areas for Vehicular Networks
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2012
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8525
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله
دیتا و مخابرات سیار
مجله
سمپوزیوم در کامپیوترها و ارتباطات - Symposium on Computers and Communications
دانشگاه
دانشگاه مرکزی فلوریدا، اورلاندو، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
VANET، واحدهای واقع در کنار جاده، مرحله اولیه استقرار، بهینه سازی، تعیین محل، نواحی شهری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مدل سازی مسئله بهینه سازی
الف) مدل سیستم
(ب) تقریب شبکه جاده-grid از شکل 1(الف).
ج) مدل سازی مسئله بهینه سازی
چ) پیچیدگی مسئله
3- طرح های بهینه سازی
الف) بهینه سازی با برنامه نویسی عدد صحیح باینری
ب) بهینه سازی به روش ذهنی بسط بالون (BEH)
4- نتایج شبیه سازی و بررسی آن
الف) ایجاد شبیه سازی
ب) نتایج
ج) بررسی
5- کارهای مرتبط
6- نتیجه گیری و کارهای آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The most important component of a vehicular ad hoc network (VANET), besides VANET-enabled vehicles, is roadside units (RSUs). The effectiveness of a VANET largely depends on the density and location of these RSUs. During the initial stages of VANET, it will not be possible to deploy a large number of RSUs either due to the low market penetration of VANET-enabled vehicles or due to the deployment cost of RSUs. There is, therefore, a need to optimally place a limited number of RSUs in a given region in order to achieve maximum performance. In this paper, we present two different optimization methods for placement of a limited number of RSUs in an urban region: an analytical Binary Integer Programming (BIP) method and a novel Balloon Expansion Heuristic (BEH) method. BIP method utilizes branch and bound approach to find an optimal analytical solution whereas BEH method uses balloon expansion analogy to find an optimal or near optimal solution. Our evaluations show that both methods perform optimally or near optimally compared with the exhaustive method. Further, BEH method is more versatile and performs better than BIP method in terms of computational cost and scalability.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مهمترین بخش یک شبکه خودرویی اد هاک (VANET)، علاوه بر خودروهای مجهز به VANET، واحدهای واقع در کنار جاده (RSU ها) هستند. کارایی VANET به شدت به ظرفیت و محل این RSU ها وابسته است. در حین مراحل اولیه VANET امکان استقرار تعداد زیادی RSU وجود ندارد که علت آن نفوذ به بازار پایین خودروهای مجهز به VANET و یا هزینه استقرار RSU هاست. بنابراین به تعیین محل تعدادی محدود از RSU ها در یک ناحیه معین نیاز است تا حداکثر عملکرد ممکن حاصل گردد. در این مقاله ما دو روش بهینه سازی مختلف برای تعیین محل تعدادی محدود از RSU ها در نواحی شهری ارائه خواهیم داد: روش برنامه نویسی عدد صحیح باینری (BIP) تحلیلی و روش ذهنی بسط بالون (BEH) جدید. روش BIP از شیوه شاخه و کران برای یافتن راه حل تحلیلی بهینه استفاده می کند در حالی که روش BEH از قیاس بسط بالون استفاده می کند تا راه حلی بهینه یا تقریباً بهینه را بیابد. ارزیابی های ما نشان می دهد که این دو روش در مقایسه با روش جامع، به شکلی بهینه یا تقریباً بهینه صورت می گیرند. علاوه بر این، روش BEH از نظر هزینه محاسباتی و قیاس پذیری، همه جانبه تر است و بهتر از روش BIP عمل می کند.

بدون دیدگاه