تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تعیین محل بهینه واحدهای کنار جاده ای در طول بزرگراه ها – نشریه IEEE

عنوان فارسی: تعیین محل بهینه واحدهای کنار جاده ای در طول بزرگراه ها
عنوان انگلیسی: Optimal Roadside Units Placement along Highways
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 2 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7
سال انتشار : 2011 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8526 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 557.24Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله: مخابرات سیار و دیتا
مجله: کنفرانس ارتباطات و ارتباطات مصرف کننده - Consumer Communications and Networking Conference
دانشگاه: گروه مهندسی برق و علوم کامپیوتر دانشگاه مرکزی فلوریدا، اورلاندو، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: واحد کنار جاده ای، بهینه سازی، تعیین محل
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. طرح های بهینه سازی

الف) مدل سیستم

ب) بهینه سازی (تحلیلی) ساده

ج) بهینه سازی بالون

د) بررسی

3. کارهای مرتبط

4. نتیجه گیری و کارهای آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Roadside units (RSUs) are a critical component of Vehicular ad hoc network (VANET). Ideally, RSUs should be deployed pervasively to provide continuous coverage or connectivity. However, during the initial stages of VANET, it will not be possible to ensure such a pervasive RSU deployment due to the huge cost and/or the lack of market penetration of VANET enabled vehicles. Given a limited number of RSUs, in this paper, we address the issue of optimal placement of these RSUs along highways with the goal of minimizing the average time taken for a vehicle to report an event of interest to a nearby RSU. We present a so-called balloon optimization method the optimal solution is found by using a dynamic process similar to the natural expansion of multiple balloons in a two-dimensional space where each balloon corresponds to the coverage area of one RSU. Our preliminary evaluation shows that the balloon method performs optimal or near optimal compared with the exhaustive method and it can be used for the optimal placement of RSUs along highways.

نمونه متن ترجمه

چکیده

واحدهای کنار جاده ای (RSU ها) بخش مهمی از شبکه اد هاک خودرویی (VANET) هستند. به طور ایده آل، RSU ها باید به صورتی فراگیر مستقر شوند تا پوشش یا اتصال دائمی را فراهم نمایند. اما در طول مراحل اولیه VANET امکان تضمین چنین کاری وجود ندارد، چون هزینه بالاست و/یا نفوذ به بازار خودروهای مجهز به VANET پایین است. ما در این مقاله با فرض تعداد محدودی RSU، به بررسی مسئله تعیین محل بهینه این RSU ها در طول بزرگراه ها می پردازیم و هدف ما حداقل سازی زمان میانگین صرف شده برای گزارش یک حادثه قابل توجه به RSU ی نزدیک توسط خودرو است. ما روشی را ارائه خواهیم داد که به اصطلاح روش بهینه سازی بالون نام دارد (راه حل بهینه با استفاده از فرآیندی دینامیکی مشابه با انفجار چند بادبادک در فضای دو بعدی بدست می آد که در آن هر بادبادک مشابه یک ناحیه تحت پوشش توسط یک RSU است. ارزیابی های اولیه ما نشان می دهند که روش بالون در مقایسه با روش جامع، بهینه یا نزدیک به بهینه عمل می کند و برای تعیین محل بهینه RSU ها در طول بزرگراه ها قابل استفاده است.