ترجمه مقاله توزیع آنلاین بلیت های خط هوایی: رویکرد تک مسیره یا یک رویکرد چند مسیره - نشریه الزویر

ترجمه مقاله توزیع آنلاین بلیت های خط هوایی: رویکرد تک مسیره یا یک رویکرد چند مسیره - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توزیع آنلاین بلیت های خط هوایی: آیا خطوط هوایی باید یک رویکرد تک مسیره را بپذیرند یا یک رویکرد چند مسیره ؟
عنوان انگلیسی
?Online distribution of airline tickets: Should airlines adopt a single or a multi-channel approach
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5029
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، علوم اقتصادی و فناوری اطلاعات IT
گرایش های مرتبط با این مقاله
اقتصاد مالی، مدیریت گردشگری و توریسم، شبکه های کامپیوتری، تجارت الکترونیکی، مدیریت جهانگردی و مدیریت تکنولوژی
مجله
مدیریت گردشگری (Tourism Management)
دانشگاه
گروه علوم مدیریت، دانشگاه واترلو کانادا
کلمات کلیدی
استراتژی توزیع، آژانس مسافرتی آنلاین، وفاداری مشتری، رقابت بازار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
2. مدل
3. انتخاب بهینه مسیر توزیع
1.3. استراتژی توزیع تک مسیره
2.3. استراتژی توزیع دومسیره
3.3. تأثیر تعداد رقبا بر قیمت آستانه
4. استراتژی توزیع بهینه: تحلیل عددی
1.4. سطوح قیمت در مسیرهای توزیع جایگزین
2.4. انتخاب استراتژی توزیع
1.2.4. مورد خط مبنا
2.2.4. حساسیت مشتریان وفادار
3.2.4. گستره سهم مشتریان وفادار
4.2.4. رقابت پذیری بازار
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract In today’s digital world, airlines typically distribute tickets both via their own websites and through online travel agency (OTA) platforms such as Expedia and Travelocity. Although associated with higher distribution costs, selling tickets through the platforms offers airlines exposure to a broader consumer base, and potentially higher sales than selling tickets solely through their own websites. While most airlines have adopted a multi-channel approach by selling tickets through OTA platforms and their websites, some (e.g., Southwest Airlines, easyJet and Ryanair) sell only via the latter. Is one approach better than the other, and if so, under what circumstances? This study analyzes factors that affect an airline’s distribution strategy by developing a decision support model. We find that airlines are less likely to use OTA platforms if they have a large loyal consumer base or if the OTA platform is highly competitive.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در دنیای دیجیتالی امروز، خطوط هوایی معمولاً بلیت ها را هم از طریق وبسایت های خود و هم از طریق پلتفرم های آژانس مسافرتی آنلاین (OTA) نظیر Expedia و Travelocity توزیع می کنند. اگرچه در ارتباط با هزینه های بالای توزیع، فروش بلیت از طریق پلتفرم ها خطوط هوایی را در معرض یک پایگاه مشتری گسترده ترقرار می دهدو به طور بالقوه فروش بیشتری نسبت به فروش بلیت، تنها از طریق وبسایت برای آن ها فراهم می کند. در حالی که اکثر خطوط هوایی یک رویکرد چند مسیره را با فروش بلیت ها از طریق پلتفرم های OTA و وبسایت های خود پذیرفته اند، برخی از خطوط هوایی (مثل Southwest Airlines، easyJet و Ryanair) بلیت را فقط از طریق وبسایت های خود می فروشند. آیا یک رویکرد بهتر از رویکرد دیگر است و اگر چنین است تحت چه شرایطی؟ این مطالعه عوامل موثر بر استراتژی توزیعیک خطوط هوایی را با ایجاد یک مدل تصمیم یار، تحلیل می کند. ما دریافتیم که اگر خطوط هوایی، پایگاه بزرگی از مشتریان وفادار داشته باشند یا اگر پلتفرم OTA به شدت رقابتی باشد، با احتمال کمتری از پلتفرم های OTA استفاده می کنند.

بدون دیدگاه