چرا شبکه ها پیشرفت ایجاد سرمایه گذاری جدید را بهبود می بخشند؟ تاثیر شناخت و سرمایه اجتماعی
عنوان انگلیسی
Why Networks Enhance the Progress of New Venture Creation: The Influence of Social Capital and Cognition
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2009
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
8.573 در سال 2018
شاخص H_index مجله
121 در سال 2019
شاخص SJR مجله
5.073 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1042-2587
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1644
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، کارآفرینی، مدیریت کسب و کار
مجله
نظریه و تمرین کارآفرینی - Entrepreneurship Theory and Practice
دانشگاه
کالج تجاری LeBow در دانشگاه درکسل
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1111/j.1540-6520.2009.00302.x
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
توسعه مدل و فرضیات
سرمایه اجتماعی و پیشرفت ایجاد سرمایه گذاری جدید
اثر ویژگی های شناختی روی پیشرفت سرمایه گذاری جدید
توهم کنترل
تمایل به ریسک
سرمایه اجتماعی و ارتباط آن با توهم کنترل و تمایل به ریسک
روش
جمع اوری داده ها و ویژگی های نمونه
متغیر های مستقل
متغیر های وابسته
متغیر های شاهد
تحلیل داده ها
نتایج
بحث
محدودیت ها
اهمیت کاربردی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Why does social capital influence the progress of new venture creation for some entrepreneurs more than others? Our investigation suggests that social capital is not enough; that the type of person involved in network relationships matters to new venture creation. We test the effects of the interplay of social capital and cognition on a sample of 269 entrepreneurs. Our results confirm that social networks and relational capital enhance levels of illusion of control, which is directly related to the progress of new venture creation. We find marginal support for the relationship between social capital and risk propensity.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چرا سرمایه اجتماعی بر پیشرفت خلق و ایجاد سرمایه گذاری جدید برای برخی کارآفرینان بیشتر از کارافرینان دیگران تاثیر می گذارد؟ تحقیق ما نشان می دهد که سرمایه اجتماعی کافی نیست: بلکه نوع فرد دخیل در روابط شبکه ای است که برای خلق و ایجاد سرمایه گذاری جدید مهم است. ما به آزمون اثرات برهم کنش سرمایه و شناخت اجتماعی بر نمونه ای از 269 کارآفرین می پردازیم. نتایج ما موید آن است که شبکه های اجتماعی و سرمایه ارتباطی موجب بهبود سطوح توهم کنترل شده و ارتباط مستقیمی با پیشرفت ایجاد سرمایه گذاری جدید دارد. ما رابطه بین سرمایه اجتماعی و تمایل به ریسک را تایید کردیم.