تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نقش تعدیل کننده‌ اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B – نشریه الزویر

عنوان فارسی: نقش تعدیل کننده‌ اعمال قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B
عنوان انگلیسی: The Moderating Role of Power Exercise in B2B E-commerce Adoption Decision
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8049 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 586.08Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بانکداری، مدیریت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Science
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، دانشگاه Utara مالزی
کلمات کلیدی: تصمیم اتخاذ، تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک B2B، اعمال قدرت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱.پیش‌گفتار

۲.مرور مطالعات قبلی در مورد کسب و کار الکترونیک

۲.۱. «چشم‌انداز منطقی» انتخاب بهره‌وری

۲.۲. یک چشم‌انداز سازمانی

۲.۳. چارچوب محیط-تکنولوژیکی-سازمان

۳.نقش اعمال قدرت در اتخاذ B2B EC

۳.۱. پیش‌زمینه‌ نظریه‌ای

۳.۲. شکاف نظریه‌ای

۴.روش‌شناسی

۵.نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

B2B E-commerce (B2B EC) is a technology that supports relationship between business partners. In adopting such technology, power exercise plays a crucial role. Misunderstood power exercised within B2B EC may generate unrealistic or inaccurate outcomes. Unfortunately, the role of power exercise is nearly ignored in B2B EC adoption literature. In response, using the Resources-Dependency-Theory (RDT) and Diffusion-Innovation-Theory (DIT), this paper argues on the interaction between the influence of innovation characteristics and power exercise, so as to explain B2B EC adoption. This proposition could improve understanding B2B EC adoption and help to resolve inconsistency of findings in the literature

نمونه متن ترجمه

چکیده

تجارت الکترونیک B2B (B2B EC)، یک فناوری است که روابط بین شریکان تجاری را پشتیبانی می‌کند. در اتخاذ چنین فناوری‌ای، اِعمال قدرت، نقشی حیاتی را ایفا می‌کند. اعمال اشتباه قدرت در محدوده‌ی B2B ممکن است پیامدهای نادرست و غیر واقع‌بینانه‌ای را ایجاد کند. متاسفانه، نقش اعمال قدر در نوشتجات اتخاذ B2B EC تقریبا نادیده گرفته شده است. در پاسخ، این مقاله با استفاده از نظریه‌ی وابستگی منابع (RDT) و نظریه‌ی نوآوری انتشار (DIT) در مورد تعامل بین تاثیر ویژگی‌های نوآوری و اعمال قدرت استدلال می‌کند تا اتخاذ B2B EC را توضیح دهد. این پیشنهاد می‌تواند شناخت B2B EC را بهبود بخشد و به حل تناقض بین یافته‌های در نوشتجات کمک کند.