منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله استدلال‌های میکروتئوریک در ارتباط با سیاست پولشویی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استدلال‌های میکروتئوریک در ارتباط با سیاست پولشویی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدلسازی افراد پولشو: استدلال‌های میکروتئوریک در ارتباط با سیاست پولشویی
عنوان انگلیسی
Modeling the Money Launderer: Microtheoretical Arguments on Anti-Money Laundering Policy
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5879
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی و حقوق
گرایش های مرتبط با این مقاله
حقوق بین الملل، حقوق مالی و حقوق پولی
مجله
بررسی حقوق و اقتصاد بین المللی
دانشگاه
دانشگاه گرونینگن، هلند
کلمات کلیدی
پولشویی، معامله، بازداشت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
افراد پولشوی متعارف و حرفه‌ای
2-1. بازاری برای پولشویی
2-2. متمایز ساختن پولشوهای متعارف و حرفه‌ای
2-3. رویکردهای کنونی برای تحت کنترل درآوردن پولشویی
پیشگیری‌هایی برای بازداری از جرم: (که در بخش بعد با pc نشان داده می‌شود)
پیشگیری‌هایی برای بازداری پولشوها: (pM)
پیشگیری‌هایی برای تشخیص فرآینده پولشویی: (q)
3. تعامل مجرمان و پولشوهای حرفه‌ای
3-1. نظریه دادوستد
3-2. مدلسازی تعامل بین مجرمان و پولشوها
3-3. تفسیر نتایج
تشریح مطالب
4-1. تشریح مطالب
4-2. تحقیق آتی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The existing literature treats the criminal – who generates criminal proceeds – and the launderer – who converts the ’dirty’ dollars into ’clean’ ones – as one and the same. And with good reason: it is clear from the evidence that such ’standard’ vertically integrated launderers exists. Because professionals and institutions are also routinely prosecuted for money laundering transgressions, however, it appears that the market for money laundering is also supplied by third party, ’professional’ launderers, whose core business lies outside the criminal sector, but who chooses to spend time supplying the market for money laundering. In this paper we introduce the professional launder to the literature, and consider the process by which the launderer and the criminal bargain, to agree on a price for the money laundering service. We then consider the effects of three anti-crime, or anti-money laundering measures – namely, (1) increasing the probability that the criminal is caught, (2) increasing the probability that the launderer is caught, and (3) increasing the probability that the bargaining process itself is detected – on the way in which the negotiation is concluded. Of the various combinations available to the policy maker, we conclude that more resources should be spend on specialized police-units to tackle money laundering and, when the budget is fixed, less should be spent on financial scrutiny. Current approaches, we find, do not deter money launderers from supplying the market, but simply increase the profitability of money laundering and decrease the profitability of legitimate business.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعات موجود مجرم-که درآمدهای غیرقانونی تولید می‌کند- و پولشو-که دلارهای کثیف را به دلارهای پاک تبدیل می کند-یک فرد یکسان تلقی می‌کنند. با استدلال خوبی و براساس شواهد بدیهی است که این گونه پولشوهای متحد متعارف وجود دارند. چون افراد حرفه‌ای و مؤسسات نیز بطور معمول تخلفات پولشویی را پیگیری می‌کنند، با این حال، اشکار است که بازار برای پولشویی نیز توسط شخص ثالث، پولشوهای حرفه‌ای که تجارت اصلی آنها خارج از بخش جنایی است اما وقت را صرف تأمین بازار برای پولشویی می‌کنند، تأمین می‌گردد.
در این مقاله ما پولشوی حرفه‌ای را در مطالعات مطرح می‌کنیم و فرآیندی را بررسی می‌کنیم که بواسطه آن، فرد پولشو و مجرم معامله‌گر برای خدمات پولشویی بر سر قیمت با یکدیگر توافق می‌کنند. سپس اثرات سه معیار ضد جرم یا ضد پولشویی را بررسی می‌کنیم که عبارتند از: (1) افزایش احتمال آنکه مجرم دستگیر شود، (2) افزایش احتمال اینکه پولشو دستگیر شود و (3) افزایش احتمال اینکه فرآیند معامله-که بواسطه آن مذاکره به نتیجه می‌رسد- ردیابی شود. از بین ترکیبات مختلف موجود برای سیاست گزاران، ما نتیجه می‌گیریم منابع بیشتری باید صرف واحدهای سیاستی تخصصی شود تا از عهده پولشویی برآییم و زمانی که بودجه تثبیت شد، پول کمتری باید صرف تحقیق مالی می‌شود. ما دریافتیم که روش‌های کنونی افراد پولشو را از تأمین بازار باز نمی‌دارند، بلکه بسادگی سوددهی پولشویی را بیشتر و سوددهی تجارت مشروع را کاهش می‌دهند.

بدون دیدگاه