ترجمه مقاله Met4ITIL: مدیریت فرایند و روشی مبتنی بر شبیه سازی برای اجرای ITIL - نشریه الزویر

ترجمه مقاله Met4ITIL: مدیریت فرایند و روشی مبتنی بر شبیه سازی برای اجرای ITIL - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
Met4ITIL: مدیریت فرایند و روشی مبتنی بر شبیه سازی برای اجرای ITIL
عنوان انگلیسی
Met4ITIL: A Process Management and Simulation-based Method for Implementing ITIL
صفحات مقاله فارسی
55
صفحات مقاله انگلیسی
43
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.655 در سال 2018
شاخص H_index مجله
58 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.455 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0920-5489
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
10094
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر، مدیریت سیستم های اطلاعات، مهندسی الگوریتم ها و محاسبات
مجله
استاندارد ها و رابط های کامپیوتری - Computer Standards & Interfaces
دانشگاه
گروه علوم و مهندسی کامپیوتر، دانشگاه کادیز، اسپانیا
کلمات کلیدی
ITSM، مدیریت حوادث خدمات IT، پیاده‌سازی ITIL، مدلبندی شبیه‌سازی
کلمات کلیدی انگلیسی
ITSM - ITIL - IT service incident management - ITIL implementation - simulation modeling
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.csi.2018.01.006
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. پیاده‌سازی ITIL در سازمان‌ها: کارهای مربوطه
2.1. عناوین اصلی مربوط به پروژه‌های پیاده‌سازی ITIL
a. عوامل مهم موفقیت
b. روندهای مدیریت فرایند
c. روش‌های پیاده‌سازی ITIL
d. توالی اجرای فرایند
2.2. مدلبندی شبیه‌سازی در زمینه فرایندهای ITIL
2.3. یافته‌های مرور تحقیقات
3. متدلوژی تحقیق
4. فعالیت پژوهشی 1. طراحی روش
فعالیت 1. برنامه‌ریزی و سازماندهی پیاده‌سازی ITIL
فعالیت 2. طراحی فرایند
فعالیت 3. پیاده‌سازی فرایند
فعالیت 4. نظارت و ارزیابی فرایند
5. فعالیت پژوهشی 2. پیاده‌سازی روش
5.1. فعالیت 1. برنامه‌ریزی و سازماندهی پیاده‌سازی ITIL
5.2. فعالیت 2. طراحی فرایند مدیریت حوادث
5.3. فعالیت 3. پیاده‌سازی فرایند مدیریت حادثه
5.4. فعالیت 4. نظارت و ارزیابی فرایند مدیریت حادثه
6. فعالیت پژوهشی 3. ارزیابی روش
7. فعالیت پژوهشی 4. بهبود روش
8. نتیجه‌گیری‌ها و کارهای آینده
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

A key requirement for service providers is to define, manage and deliver Information Technology (IT) services to effectively support business goals and customer needs. Several process reference models for the IT service management (ITSM) have emerged, being Information Technology Infrastructure Library (ITIL) the reference model accepted as de facto standard for ITSM. This paper introduces a novel method for implementing ITIL which is based on business process management lifecycle and simulation modeling. An application of the method to implement the incident management process in a Spanish company is also presented. The method has been reviewed by ITIL experts and evaluated from the process stakeholders’ perspective using a questionnaire. The answers provided to the questionnaire show the usefulness of the method to address critical success factors and to support the application of adequate process management practices.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
یکی از نیازمندی‌های اصلی ارائه دهندگان خدمت، تعریف، مدیریت و ارائه خدمات فناوری اطلاعات (IT) برای پشتیبانی موثر از اهداف کسب و کار و نیازهای مشتری است. چند مدل مرجع فرایندی برای مدیریت خدمات IT (ITSM) ایجاد شده‌اند که کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) و مدل مرجع پذیرفته شده به عنوان استاندارد واقعی برای ITSM از جمله آن‌ها هستند. این مقاله، روش جدیدی را برای پیاده‌سازی ITIL معرفی می‌کند که بر اساس چرخه عمر مدیریت فرایند کسب و کار و مدلبندی شبیه‌سازی است. همچنین یکی از کاربردهای این روش برای اجرای فرایند مدیریت حادثه در شرکتی اسپانیایی، ارائه می‌شود. این روش توسط کارشناسان ITIL بازبینی شده و از چشم‌انداز ذینفعان فرایند با استفاده از پرسشنامه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. پاسخ‌های ارائه شده به پرسشنامه‌ها کارایی این روش در پردازش عوامل مهم موفقیت و پشتیبانی از کاربرد روندهای مناسب مدیریت فرایند را نشان می‌دهند.

بدون دیدگاه