ترجمه مقاله اثر واسطه ای نوآوری در طراحی بین تمایز برند و عملکرد برند - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اثر واسطه ای نوآوری در طراحی بین تمایز برند و عملکرد برند - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثر واسطه ای نوآوری در طراحی بین تمایز برند و عملکرد برند: شواهدی از بنگاه های تولید مبلمان در مالزی
عنوان انگلیسی
The Mediating Effect of Design Innovation between Brand Distinctiveness and Brand Performance: Evidence from Furniture Manufacturing Firms in Malaysia
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1877-0428
کد محصول
F1474
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، نوآوری تکنولوژی و بازاریابی
مجله
پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری - Procedia - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه فناوری MARA، مالزی
کلمات کلیدی
تمایز برند، نوآوری عملگرا، نوآوری معنایی، نوآوری زیبایی شناختی، نوآوری نوع شناختی، عملکرد برند، صنعت مبلمان مالزی
کلمات کلیدی انگلیسی
Brand distinctiveness - functional innovation - meaning innovation - aesthetic innovation - typological innovation - brand performance - Malaysian furniture industry
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.04.039
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-روش اجرا
3-نتایج
2-3-اثر میانجی گری نوآوری طراحی بین تمایز برند و عملکرد برند
4-بحث نتایج
5-نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The paper examines the relationships among brand distinctiveness, design innovation and brand performance of furniture manufacturers and the mediating effect of design innovation between brand distinctiveness and brand performance. Questionnaires were distributed to more than 500 manufacturers and 204 questionnaires were analyzed. A 49-item questionnaire which consists of brand distinctiveness, design innovation and brand performance were carried out to investigate the relations among these variables. Statistical evidence was found to confirm only functional innovation as one of the dimensions of design innovation that fully mediates the relationship between brand distinctiveness and brand performance. The paper researches the role of innovation-in a twofold perspective: innovation in product design innovation on brand performance, and as a mediator between brand distinctiveness and brand performance.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بررسی روابط میان تمایز برند، نوآوری طراحی و عملکرد برند تولیدکنندگان مبلمان و اثر واسطه گری نوآوری طراحی میان تمایز برند و عملکرد برند می پردازد. پرسشنامه ها در میان بیش از 500 تولیدکننده پخش گردید و 204 پرسشنامه تحلیل گردید. یک پرسشنامه 49 گزینه ای که شامل تمایز برند، نوآوری طراحی و عملکرد برند بود برای تحقیق روی روابط میان این متغیرها اجرا گردید. شواهد آماری مشخص گردید که تایید کننده نوآوری عملگرا به عنوان یکی از ابعاد نوآوری طراحی می باشد که کاملا رابطه میان تمایز برند و عملکرد برند را میانجی گری می کند. این مقاله درباره نقش نوآوری در یک دیدگاه دوجنبه ای تحقیق می کند: نوآوری در نوآوری طراحی محصول روی عملکرد برند، و به عنوان میانجی گری کننده میان تمایز برند و عملکرد برند.

بدون دیدگاه