تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اثر واسطه ای نوآوری در طراحی بین تمایز برند و عملکرد برند – نشریه الزویر

عنوان فارسی: اثر واسطه ای نوآوری در طراحی بین تمایز برند و عملکرد برند: شواهدی از بنگاه های تولید مبلمان در مالزی
عنوان انگلیسی: The Mediating Effect of Design Innovation between Brand Distinctiveness and Brand Performance: Evidence from Furniture Manufacturing Firms in Malaysia
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله : ژورنال شناسه ISSN مجله : 1877-0428
کد محصول : F1474 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.33Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، نوآوری تکنولوژی و بازاریابی
مجله: پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری - Procedia - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه: دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه فناوری MARA، مالزی
کلمات کلیدی: تمایز برند، نوآوری عملگرا، نوآوری معنایی، نوآوری زیبایی شناختی، نوآوری نوع شناختی، عملکرد برند، صنعت مبلمان مالزی
کلمات کلیدی انگلیسی: Brand distinctiveness - functional innovation - meaning innovation - aesthetic innovation - typological innovation - brand performance - Malaysian furniture industry
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.04.039
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2-روش اجرا

3-نتایج

2-3-اثر میانجی گری نوآوری طراحی بین تمایز برند و عملکرد برند

4-بحث نتایج

5-نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The paper examines the relationships among brand distinctiveness, design innovation and brand performance of furniture manufacturers and the mediating effect of design innovation between brand distinctiveness and brand performance. Questionnaires were distributed to more than 500 manufacturers and 204 questionnaires were analyzed. A 49-item questionnaire which consists of brand distinctiveness, design innovation and brand performance were carried out to investigate the relations among these variables. Statistical evidence was found to confirm only functional innovation as one of the dimensions of design innovation that fully mediates the relationship between brand distinctiveness and brand performance. The paper researches the role of innovation-in a twofold perspective: innovation in product design innovation on brand performance, and as a mediator between brand distinctiveness and brand performance.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله به بررسی روابط میان تمایز برند، نوآوری طراحی و عملکرد برند تولیدکنندگان مبلمان و اثر واسطه گری نوآوری طراحی میان تمایز برند و عملکرد برند می پردازد. پرسشنامه ها در میان بیش از 500 تولیدکننده پخش گردید و 204 پرسشنامه تحلیل گردید. یک پرسشنامه 49 گزینه ای که شامل تمایز برند، نوآوری طراحی و عملکرد برند بود برای تحقیق روی روابط میان این متغیرها اجرا گردید. شواهد آماری مشخص گردید که تایید کننده نوآوری عملگرا به عنوان یکی از ابعاد نوآوری طراحی می باشد که کاملا رابطه میان تمایز برند و عملکرد برند را میانجی گری می کند. این مقاله درباره نقش نوآوری در یک دیدگاه دوجنبه ای تحقیق می کند: نوآوری در نوآوری طراحی محصول روی عملکرد برند، و به عنوان میانجی گری کننده میان تمایز برند و عملکرد برند.