دانلود ترجمه مقاله اندازه گیری رزونانس نام تجاری با حیطه نام تجاری واقعی

دانلود ترجمه مقاله اندازه گیری رزونانس نام تجاری با حیطه نام تجاری واقعی
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اندازه گیری رزونانس نام تجاری با حیطه نام تجاری واقعی
عنوان انگلیسی
Measure Brand Resonance With The TRUE Brand Compass
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2014
نشریه
Forrester
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
4535
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA
دانشگاه
شرکت پژوهشی فورستر، کمبریج، ماساچوست، آمریکا
فهرست مطالب
کلید مسیر
چرا این گزارش را می خوانیم
تقاضای مصرف کنندگان از برند ها
بازاریابان باید برند رزونانسی امنی داشته باشند
چرا این مسئله قابل توجه است
معرفی بند واقعی بر اساس رتبه بندی و تصویب
بررسی نام تجاری واقعی
روش کار
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Why Read This Report

Technology-empowered consumers today have access to more information on brands than ever before and demand more of these brands. In turn, chief marketing officers (CMOs) are challenged to understand where they should focus their efforts to secure mindshare and market share. This report reintroduces Forrester’s trusted, remarkable, unmistakable, and essential (TRUE) brand compass with new consumer insights that enable CMOs to discover where to steer their brand building journey to build a strong brand resonance across the new landscape of the brand experience. The four attributes of a TRUE brand — trusted, remarkable, unmistakable, and essential — directly influence brand preference, referral, and premium pricing and ultimately build brand resonance. This is an update to a previously published report; Forrester reviews it for continued relevancy and accuracy and updated it with new data.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چرا اين گزارش را مي خوانيم :
تكلونوژي تقويت مصرف كنندگان ، امروزه دسترسي به اطلاعات بيشتر را در مورد برند ها در بيش از هر زمان بوجود آورده و تقاضاي بيشتري از اين مارك ها بوجود مي آيد . به توجه خود ، افسران ارشد بازاريابي به چالش كشيده شده اند و آنها بايد تلاش هاي خود را براي تمركز در شهم بازار انجام دهند . اين گزارش ، قابل اعتماد بوده و مطالعه آن ضروري است تا بينش مصرف كننده را داشته باشد و به دنبال فعال كردن CMOS براي ايجاد نام تجاري قوي بايك چشم انداز جديد اقدام شود . استفاده تجاري واقعي و مورد اعتماد و قابل توجه با ترديد ، به طور مستقيم نفوذ نام تجاري را در اولويت داشته وقيمت گذاري ارائه شده و در نهايت بوجود آمدن برند تشديد مي شود . اين بروزرساني در گزارش ها قبلا منتشر شده است . فورستر اين داده هاي به روز را دوباره بررسي مي نمايد .

بدون دیدگاه