تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله اندازه گیری رزونانس نام تجاری با حیطه نام تجاری واقعی

عنوان فارسی: اندازه گیری رزونانس نام تجاری با حیطه نام تجاری واقعی
عنوان انگلیسی: Measure Brand Resonance With The TRUE Brand Compass
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2014 نشریه : Forrester
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4535 رفرنس : ندارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 531.14Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA
دانشگاه: شرکت پژوهشی فورستر، کمبریج، ماساچوست، آمریکا
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

کلید مسیر

چرا این گزارش را می خوانیم

تقاضای مصرف کنندگان از برند ها

بازاریابان باید برند رزونانسی امنی داشته باشند

چرا این مسئله قابل توجه است

معرفی بند واقعی بر اساس رتبه بندی و تصویب

بررسی نام تجاری واقعی

روش کار

نمونه متن انگلیسی

Why Read This Report

Technology-empowered consumers today have access to more information on brands than ever before and demand more of these brands. In turn, chief marketing officers (CMOs) are challenged to understand where they should focus their efforts to secure mindshare and market share. This report reintroduces Forrester’s trusted, remarkable, unmistakable, and essential (TRUE) brand compass with new consumer insights that enable CMOs to discover where to steer their brand building journey to build a strong brand resonance across the new landscape of the brand experience. The four attributes of a TRUE brand — trusted, remarkable, unmistakable, and essential — directly influence brand preference, referral, and premium pricing and ultimately build brand resonance. This is an update to a previously published report; Forrester reviews it for continued relevancy and accuracy and updated it with new data.

نمونه متن ترجمه

چرا اين گزارش را مي خوانيم :

تكلونوژي تقويت مصرف كنندگان ، امروزه دسترسي به اطلاعات بيشتر را در مورد برند ها در بيش از هر زمان بوجود آورده و تقاضاي بيشتري از اين مارك ها بوجود مي آيد . به توجه خود ، افسران ارشد بازاريابي به چالش كشيده شده اند و آنها بايد تلاش هاي خود را براي تمركز در شهم بازار انجام دهند . اين گزارش ، قابل اعتماد بوده و مطالعه آن ضروري است تا بينش مصرف كننده را داشته باشد و به دنبال فعال كردن CMOS براي ايجاد نام تجاري قوي بايك چشم انداز جديد اقدام شود . استفاده تجاري واقعي و مورد اعتماد و قابل توجه با ترديد ، به طور مستقيم نفوذ نام تجاري را در اولويت داشته وقيمت گذاري ارائه شده و در نهايت بوجود آمدن برند تشديد مي شود . اين بروزرساني در گزارش ها قبلا منتشر شده است . فورستر اين داده هاي به روز را دوباره بررسي مي نمايد .