تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تسلط بر ترکیب بازاریابی – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: تسلط بر ترکیب بازاریابی: چشم اندازهای کلان و خرد در برنامه های ارتباط بازاریابی یکپارچه
عنوان انگلیسی: Mastering the Marketing Communications Mix: Micro and Macro Perspectives on Integrated Marketing Communication Programs
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 30 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 34
سال انتشار : 2001 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7491 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 742.60Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله: مجله مدیریت بازاریابی - Journal of Marketing Management
دانشگاه: دانشکده بازرگانی آموس توک، کالج دارتموث، هانوور، ایالات متحده آمریکا
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

نقش ارتباطات بازاریابی

درک برنامه های ارتباط بازار یابی یکپارچه

چشم اندازی های خُرد در برنامه های IMC

مصرف کنندگان

ارتباط

واکنش

موقعیت

استفاده از MCT

چشم انداز های کلان در برنامه های IMC

پوشش

مشارکت

تشابه

تکمیل گری

قدرتمندی

استفاده از معیار های حق انتخاب IMC

ارزیابی گزینه های ارتباط

تحقق اولویت ها و سنجش ها

راه اندازی طراحی و اجرای نهایی

بازگو کردن چشم انداز های کلان و خُرد

انتقال های خرد – کلان

انتقال های کلان- خرد

بحث

خلاصه

پیچیدگی ها

مسیر های تحقیق آینده

مسیر های خرد

مسیر های کلان

نتیجه گیری ها

نمونه متن انگلیسی

One difficult challenge for marketers is the large, diverse means of communication and communication options that are available to support their brands (e.g. TV, print, and interactive advertising; trade and consumer promotions; arts, sports, and cause sponsorships; etc.). Consequently, marketers must understand what various marketing communication options have to offer and how they should be combined to optimize their marketing communications programs. Towards that goal, this paper considers issues in how to develop, implement, and evaluate an integrated marketing communication program. Specifically, to provide micro perspectives -- especially relevant for academic research -- we introduce the Marketing Communication Tetrahedron as a means of classifying and analyzing factors influencing marketing communication effectiveness along four broad dimensions (i.e. factors related to the consumer, communication, response, and situation). To provide macro perspectives -- especially relevant for managerial planning -- we provide criteria as to how integrated marketing communication programs can be designed and evaluated as a whole (i.e. according to coverage, contribution, commonality, complementarity, robustness, and cost considerations). We also describe how the two perspectives relate and conclude by discussing theoretical and managerial implications and outlining future research directions.

نمونه متن ترجمه

ابزار ارتباط و گزینه های ارتباط یکی از چالش های دشوار برای بازاریاب ها  می باشند که برای پشتیبانی از برند اشان در دسترس هستند ( برای مثال تلویزیون ، آگهی چاپی ، و تبلیغات متقابل  ؛ تبلیغات تجارت و مصرف کننده ؛ بخش های هنری ، ورزش ها و روابط علت  ومعلول و موارد دیگر ) . متعاقبا ، بازاریاب ها بایستی متوجه شوند  که چه چیزی هایی را گزینه های بازار یابی مختلف بایستی ارایه کنند و چگونه این گزینه ها بایستی ترکیب گردند تا برنامه های ارتباطات بازاریابی اشان را بهینه سازند . مقاله حاضر با رویکرد به سمت آن هدف به بررسی این موضوعات می پردازد که چگونه یک برنامه ارتباط بازاریابی یکپارچه را توسعه داده ، اجراء نموده و ارزیابی نمایند . بویژه ، ما برای تهیه چشم انداز های خرد بویژه در رابطه با تحقیق دانشگاهی یک چهاروجهی ارتباط بازاریابی را به عنوان ابزار دسته بندی و تحلیل فاکتور های تاثیر گذار بر اثربخشی ارتباط بازاریابی در امتداد چهار ابعاد گسترده تهیه می کنیم ( یعنی فاکتور های مرتبط با مصرف کننده ، ارتباط ، پاسخ و موقعیت ) . ما برای تهیه چشم انداز های کلان بویژه موارد مرتبط با برنامه ریزی مدیریتی یک سری معیار ها را درباره این موضوع فراهم می کنیم ( برای مثال مطابق با پوشش ، توزیع ، اشتراک ، تکمیل گری ، قدرتمندی و ملاحظات هزینه ) . همچنین ما توضیح می دهیم چگونه دو چشم انداز بازگو می شوند و از طریق بحث  پیچیدگی های تئوریک و مدیریتی و طرح کلی مسیر های تحقیق آینده نتیجه گیری می کنند .