دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش سازمانی بازاریابی و مدیران بازاریاب - مجله امرالد

دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش سازمانی بازاریابی و مدیران بازاریاب - مجله امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۰,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش های سازمانی بازاریابی و مدیران بازاریابی
عنوان انگلیسی
The organizational roles of marketing and marketing managers
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2009
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3133
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله
برنامه ریزی و اطلاعات بازاریابی
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و علوم اداری، دانشگاه ها Yasar، ازمیر، ترکیه
کلمات کلیدی
بازاریابی، مدیریت بازاریابی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ نقش بازاریابی در شرکت ها
۳ نقش ها و مسئولیت های مدیران بازاریابی

۱ ۳ مدیریت شبکه داخلی/ خارجی
۲ ۳ تولید و مدیریت دانش
۳ ۳ مدیریت روابط مشتری
۴ ۳ بهره وری بازاریابی و مدیریت عملکرد

۴ روش
۵ یافته ها
۶ نتایج و بحث ها

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to design a comprehensive responsibilities inventory for today’s marketing managers, from which it develops factual inferences for the role of marketing in corporations. Design/methodology/approach – A content analysis on online job announcements is used to define the role inventory of the marketing manager. Findings – The findings reveal that marketing managers are responsible for six role dimensions in the organization. The marketing manager’s assigned roles are for the management of promotion-related activities of the company, rather than for managing other marketing mix elements. Communicational and relational (internal and external) role clusters are the most frequently addressed of marketing managers’ responsibilities. Knowledge development and injection of market and marketing knowledge into the company’s value network is another of the major role dimensions. Increasing financial pressures on companies mean that the outcomes of marketing actions must be measurable, so developing and reporting performance analysis and financial metrics for marketing activities has become an important part of the manager’s agenda. Originality/value – The paper is the first attempt to develop a role inventory for the marketing manager that embraces proofs, signals, and insights from the practice.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله طراحی پرسشنامه مسئولیت های جامع برای مدیران بازاریابی امروز می باشد که به واسطه آن استنباط های واقعی برای نقش بازاریابی در شرکت ها مطرح می شود.
طرح/ روش/ شیوه- ازتحلیل محتوا روی آگهی های استخدامی آنلاین برای تعریف پرسشنامه نقش مدیر بازاریابی استفاده شده است.
یافته ها- یافته ها نشان می دهد که مدیران بازاریابی مسئولیت شش بعد در سازمان را برعهده دارند. نقش های تخصیص داده شده مدیر بازاریابی برای مدیریت فعالیتهای وابسته به ترفیع و تبلیغ شرکت هستند، نه مدیریت سایر عناصر آمیزه بازاریابی. دسته های نقش های ارتباطی (داخلی و خارجی) در حیطه مسئولیت های مدیران بازاریابی بیشتر از همه چیز خطاب قرار گرفته اند. توسعه دانش و تزریق دانش بازار و بازاریابی به شبکه ارزش شرکت، بعد دیگری از ابعاد اصلی نقش می باشد. افزایش فشارهای مالی روی شرکت ها بدان معناست که بازده های اعمال و فعالیتهای بازاریابی بایستی قابل اندازه گیری باشند، بنابراین توسعه و گزارشگری تحلیل عملکرد و متریک های مالی برای فعالیتهای بازاریابی به یکی از بخشهای مهم دستورجلسه مدیر تبدیل شده است.
ابتکار و اصالت/ ارزش- این مقاله اولین تلاش برای توسعه پرسشنامه نقش برای مدیر بازاریابی است که شامل اثبات ها، سیگنالها و بینش های حاصل از عمل می باشد.

بدون دیدگاه