تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش – نشریه Scirp

عنوان فارسی: بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش
عنوان انگلیسی: A Literature Review of Representation Models of E-Business Models from the Perspective of Value Creation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2016 نشریه : Scirp
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7363 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 773.15Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت کسب و کار و تجارت الکترونیک
مجله: مجله مدیریت صنعتی و تجاری آمریکایی - American Journal of Industrial and Business Management
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه جینان، گوانگژو، چین
کلمات کلیدی: ایجاد ارزش، تجارت الکترونیک، مدل کسب و کار الکترونیک، مدل ارائه
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مدل کسب و کار و مدل کسب و کار الکترونیک

تعریف مدل کسب و کار الکترونیک

بررسی مدل های کسب و کار الکترونیک ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش

هستی شناسی مدل کسب و کار الکترونیک EBMO

مدل کسب و کار الکترونیک ارزش e ^3

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Business model is abstract rational cognition about how corporation created, delivered and obtained value and is the enterprise’s core competitive advantages from the perspective of value creation. This article found that research perspective of representation models of e-commerce business model mostly concentrated on value creation perspective and there are two categories: EBMO and e3-value Model. We respectively discuss the two categories in order to make better understanding of the current development in e-commerce business model research.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مدل کسب و کار یعنی شناخت انتزاعی و عقلانی چگونگی ایجاد شرکت ، ارزش تعیین شده برای آن شرکت و کسب رقابتی برای شرکت از دیدگاه ایجاد ارزش. این مقاله نشان می دهد که دیدگاه تحقیقاتی مدل های ارائه شده در زمینه کسب و کار بر مبنای تجارت الکترونیک اغلب بر ایجاد ارزش متمرکز است و به دو دسته طبقه بندی می شود: مدل EBMO و مدل ارزش e ^3. ما در مورد این دو طبقه بندی به منظور کسب فهم بهتری از پیشرفت های اخیر در زمینه مدل کسب و کاری بر مبنای تجارت الکترونیک بحث خواهیم کرد.