ترجمه مقاله ایجاد ارتباط بین توسعه محصول نوآورانه با آگاهی مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ایجاد ارتباط بین توسعه محصول نوآورانه با آگاهی مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایجاد ارتباط بین توسعه محصول نوآورانه با آگاهی مشتری: یک رویکرد داده ها
عنوان انگلیسی
Linking innovative product development with customer knowledge: a data-mining approach
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2006
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.282 در سال 2019
شاخص H_index مجله
111 در سال 2020
شاخص SJR مجله
2.300 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0166-4972
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1731
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع، تکنولوژی صنعتی، تولید صنعتی
مجله
Technovation
دانشگاه
گروه مهندسی صنایع و مدیریت مهندسی، تایوان
کلمات کلیدی
مدیریت آگاهی مشتری، داده کاوی، توسعه تولید نواوری، تجارت موبایل، بازرسی بازار مبتنی بر وب
کلمات کلیدی انگلیسی
Customer knowledge management - Data mining - Innovative product development - Mobile commerce - Web-based market survey
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.technovation.2005.05.005
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدیریت آگاهی برای نوآوری، توسعه محصول جدید و مشتری در مکان بازار
3. یک مدل E-CKM برای مدیریت آگاهی مشتری
3.1. شناسایی منافع/خصایص محصول
3.2 رده بندی نیازهای مشتری
3.3 بخش بندی بازار برای تبدیل آگاهی ضمنی مشتری به آگاهی کدبندی شده
3.4. استخراج الگوی نیازهای مشتری
3.5 تکنیک داده کاوی برای پیاده سازی بخش های مختلف بازار
4. مطالعه موردی
4.1. ترکیب مخابرات و اطلاعات در محصول نوآورانه برای تجارت سیار
4.2. جمع آوری داده ها
4.3. پرسشنامه استفاده شده در ابزار پیمایش
4.4 پردازش و تحلیل داده ها
4.5. نتایج
5. بررسی
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In today's digital economy, knowledge is regarded as an asset, and the implementation of knowledge management supports a company in developing innovative products and making critical management strategic decisions. Product innovation must link technological competence such as engineering and process know-how with knowledge about the customer, so that the product will meet the customers' needs, in order to secure market acceptance. Even though the importance of knowledge management in the technological innovation of a product has long been recognized, its potential for customer knowledge management has not been widely researched.

To address the importance of the need of customer knowledge in innovative product development, this paper proposes an E-CKM model with a methodology for precisely delineating the process of customer knowledge management for innovative product development. In the knowledge management domain, an important task is the conversion of tacit knowledge into explicit knowledge, allowing information technology, such as web-based surveys and data mining to extract customer knowledge from different market segments. An empirical study applying the E-CKM model has been carried out, and it meets the evaluation criteria in a multiple-assessment scheme for showing a satisfactory result. The result is used in the decision making for innovative product development in order to reduce project risk and secure commercial success.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در اقتصاد دیجیتال امروز، آگاهی به عنوان یک دارایی در نظر گرفته و پیاده سازی مدیریت آگاهی از یک شرکت برای توسعه محصولات نوآورانه و تصمیم گیری استراتژیک مدیریت انتقادی پشتیبانی می نماید. نوآوری محصول باید صلاحیت تکنولوژیکی مانند مهندسی و فرایند آگاهی را با آگاهی در مورد مشتری ارتباط دهد، به طوری که محصول نیازهای مشتریان را به منظور تضمین پذیرش بازار برآورده سازد. اگرچه اهمیت مدیریت آگاهی در نوآوری تکنولوژیکی یک محصول به مدت طولانی شناخته شده است، توانایی آن برای مدیریت آگاهی مشتری به طور گسترده ای مورد تحقیق قرار نگرفته است.
برای پرداختن به اهمیت نیاز به آگاهی مشتری در توسعه محصول نوآورانه، این مقاله یک مدل E – CKM با یک متدولوژی برای دقیقا مشخص نمودن فرآیند مدیریت آگاهی مشتری برای توسعه محصول نوآورانه را پیشنهاد می دهد. در حوزه آگاهی مدیریت ، وظیفه مهم، تبدیل آگاهی نهان به آگاهی عیان است که اطلاعات فن آوری ، مانند نظرسنجی مبتنی بر وب و داده کاوی برای استخراج آگاهی مشتری از بخش های مختلف بازار را فراهم می کند. یک مطالعه تجربی استفاده از مدل E - CKM انجام داده شده است ، و معیارهای ارزیابی در طرح چند ارزیابی را برای نشان دادن نتیجه رضایت بخش برآورده می سازد. این نتیجه در تصمیم گیری برای توسعه محصول نوآورانه به منظور کاهش خطر ابتلا به پروژه و موفقیت تجاری امن مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون دیدگاه