تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان – مجله IEEE

عنوان فارسی: کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS
عنوان انگلیسی: Linear time-varying flatness-based control of Anti-lock Brake System (ABS)
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2012 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4506 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 912.12Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: برق کنترل، ابزار دقیق، ساخت و تولید، مکانیک خودرو، مکاترونیک، ترمز و فرمان و سیستم محرکه خودرو
مجله: کنفرانس بین المللی سیستم، سیگنال و دستگاه
دانشگاه: دانشکده مهندسی ملی تونس
کلمات کلیدی: سیستم های خطی، مسیر خطی، صافی، ردیابی، ناظر دقیق، چند جمله ای کنترل، کاهش نظارت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ مطالعات قبلی

الف سیستم های متغییر با زمان خطی SISO

ب بررسی کوتاهی در مورد صافی

۳ کاهش منظم ناظر

۴ موقعیت صحیح ناظر

۵ سیستم ترمز ضد قفل و کابرد آن در خودرو

۶ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In this paper, a flatness-based control strategy for linear time-varying systems is proposed in order to track a desired trajectory. The flatness-based control is designed by using two observers: a reduced order observer with a constant estimator error gain and an exact observer for designing a polynomial two-degrees-of-freedom controller without resolving Bezout equation in time varying framework. The proposed approach is illustrated with the control of an Anti-lock Brake System (ABS) and led to track a given trajectory for the wheel slip.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله یک استراتژی کنترل صافی برای سیستم های زمان خطی برای پی گیری مسیر مورد نظر ارائه شده است. کنترل مبتنی بر صافی توسط دو ناظرطراحی شده است. که یکی با ثبات بر برآورد افزایش خط و دیگری طراحی دقیق دو جمله آزادی و بدون حل معادله بزوت در چارچوب متفاوت است. پیشنهاد روشی برای کنترل ترمز ضد قفل ABS ارائه شده و باعث پیش گیری مسیر برای چرخش چرخ ها شده است.