تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله به اشتراک گذاری و کارآمدی دانش جهت تولید مشترک در مدل احتمالی دانش ضمنی – نشریه امرالد

عنوان فارسی: به اشتراک گذاری دانش و کارآمدی دانش: جهت یادگیری و تولید مشترک در مدل احتمالی دانش ضمنی
عنوان انگلیسی: Knowledge sharing and knowledge effectiveness: learning orientation and co-production in the contingency model of tacit knowledge
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2013 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6145 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.00Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و مدیریت دانش
مجله: مجله کسب و کار و بازاریابی صنعتی
دانشگاه: گروه بین المللی کسب و کار، دانشگاه Tunghai، تایوان
کلمات کلیدی: مدیریت دانش، بازاریابی رابطه ای، همکاری، بازاریابی صنعتی، سازمان های یادگیری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1 مقدمه

2 مدل مفهومی و توسعه ی فرضیه

2.1 چهارچوب مفهومی

2.2 به اشتراک گذاری دانش و کارآمدی دانش

2.3 جهت یادگیری

2.4 تولید مشترک

2.5 دانش ضمنی

2.6 متغیرهای کنترل

3 روش انجام کار

3.1 جمع آوری داده ها و نمونه گیری

3.2 توسعه ی ارزیابی

3.3 تایید معیارها

4 تحلیل و نتایج

4.1 آزمایش فرضیه

4.2 تحلیل بیشتر

5 بحث

5.1 بحث نظری: تاثیر مستقیمِ به اشتراک گذاری دانش

5.2بحث نظری: تاثیرات تعدیل کننده ی جهت یادگیری و تولید مشترک

5.3 بحث نظری: تاثیر تعدیل کننده ی دانش ضمنی

5.4 ارتباطات نظری

6 تعابیر مدیریتی

7 محدودیتهای تحقیق و توصیه هایی برای تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose – This study focuses on the relationship between knowledge sharing and knowledge effectiveness. By learning orientation and co-production, this study demonstrates the indirect effects of knowledge sharing on knowledge effectiveness. Moreover, the direct and indirect effects of knowledge sharing – which vary with the different levels of tacit knowledge – on knowledge effectiveness are examined. Design/methodology/approach – The proposed model is tested using a structural equation model that involves LISREL and multi-group analyses. Findings – Knowledge sharing increasingly affects knowledge effectiveness under the condition of explicit knowledge. The mediating roles of learning orientation and co-production in the process of tacit knowledge sharing become apparent. Originality/value – Knowledge sharing across organizations can be regarded as a dynamic process. In view of the increasing importance of knowledge sharing across organizations, this study provides insight into the method of receiving useful knowledge across organizations.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف-این مطالعه بر روی رابطه ی میان به اشتراک گذاری دانش و کارآمدی دانش تمرکز می کند. از طریق سوگیری(جهت) یادگیری و تولید مشترک، این مطالعه تاثیرات غیرمستقیمِ به اشتراک گذاری دانش بر روی کارآمدی دانش را نشان می دهد. علاوه براین، تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم به اشتراک گذاری دانش(که با توجه به سطوح مختلف دانش ضمنی متغیر هستند) بر روی کارآمدی دانش بررسی شده اند.

طراحی-روش به کار گرفته شده-رویکرد- مدل ارائه شده با استفاده از مدل معادله ی ساختاری تست شده است که شامل تحلیل های LISREL و گروه چندگانه می باشد.

یافته ها- به اشتراک گذاری دانش به طور روزافزون بر کارآمدی دانش تحت شرایط دانش صریح تاثیر می گذارد. نقش های غیرمستقیم جهت یادگیری و تولید مشترک در فرآیند به اشتراک گذاری دانش ضمنی مشخص شده است.

اصالت/ارزش- به اشتراک گذاری دانش در سازمان ها می تواند به عنوان یک فرآیند پویا در نظر گرفته شود. از نظر افزایش اهمیت به اشتراک گذاری دانش در سازمان ها، این مطالعه بینشی در رابطه با روش دریافت دانش مناسب در سازمان ها فراهم می کند.