تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدیریت آگاهی و داده کاوی برای بازاریابی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدیریت آگاهی و داده کاوی برای بازاریابی
عنوان انگلیسی: Knowledge management and data mining for marketing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2001 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.421 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 127 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 1.536 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0167-9236
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 کد محصول : F1730
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.28Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت فناوری اطلاعات، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مجله: سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری - Decision Support Systems
دانشگاه: گروه مدیریت بازرگانی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: داده کاوی، مدیریت آگاهی؛ پشتیبانی تصمیم گیری؛ مدیریت رابطه مشتری
کلمات کلیدی انگلیسی: Data mining - Knowledge management - Marketing decision support - Customer relationship management
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/S0167-9236(00)00123-8
ترجمه این مقاله با کیفیت پایین انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. وظایف داده کاوی

2.1 تحلیل وابستگی

2.2 شناسایی طبقه

2.3 توصیف مفهوم

2.4 آشکارسازی انحراف

2.5 تجسم داده ها

3. فرآیند مدیریت آگاهی

3.1. موضوعاتی در باب مدیریت آگاهی

4. بازاریابی مبتنی بر آگاهی

4.1. مشخصه سازی مشتری

4.3 تحلیل فرآیند

5. چالش های تحقیقاتی

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Due to the proliferation of information systems and technology, businesses increasingly have the capability to accumulate huge amounts of customer data in large databases. However, much of the useful marketing insights into customer characteristics and their purchase patterns are largely hidden and untapped. Current emphasis on customer relationship management makes the marketing function an ideal application area to greatly benefit from the use of data mining tools for decision support. A systematic methodology that uses data mining and knowledge management techniques is proposed to manage the marketing knowledge and support marketing decisions. This methodology can be the basis for enhancing customer relationship management.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با توجه به گسترش سیستم های اطلاعاتی و فن آوری، کسب و کار به طور فزاینده ای دارای قابلیت تجمع مقدار بسیار عظیمی از داده های مشتری در پایگاه داده های بزرگ شده است. با این حال ، بسیاری از بینش های بازاریابی مفید برای خصوصیات مشتری و الگوهای خرید آنها تا حد زیادی پنهان و بکر است. تاکید کنونی بر مدیریت روابط مشتری، وظیفه بازاریابی را به یک کاربرد ایده آل مبدل نموده که تا حد زیادی از استفاده از ابزارهای داده کاوی برای پشتیبانی تصمیم گیری بهره مند است. یک روش سیستماتیک اینست که از داده کاوی و تکنیک های مدیریت آگاهی استفاده شود که برای مدیریت آگاهی بازاریابی و حمایت از تصمیم گیری های بازاریابی پیشنهاد. این روش می تواند پایه ای برای بالا بردن مدیریت ارتباط با مشتری باشد.