تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله رفتار پایدار مصرف کننده نسل هزاره سوم هندی: تعدادی شواهد و مدارک (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: رفتار پایدار مصرف کننده نسل هزاره سوم هندی: تعدادی شواهد و مدارک
عنوان انگلیسی: Sustainable consumer behaviour of Indian millennials: Some evidence
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2022 تعداد کلمات متن خلاصه : 1870
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12584
محتوای فایل : docx حجم فایل : 92.85Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: مدیریت کسب و کار - مدیریت منابع انسانی - مدیریت استراتژیک
این محصول متن خلاصه شده مقاله "رفتار پایدار مصرف کننده نسل هزاره سوم هندی: تعدادی شواهد و مدارک" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

فصل 1- پیشینه

فصل 2 – مروری برکارهای پیشین

فصل 3- چارچوب تحقیق، روش تحلیل، و داده ها

فصل 4 – یافته های کلیدی و گفتمان

فصل 5 – نتیجه گیری

نمونه متن مقاله خلاصه شده

چارچوب تحقیق، روش تحلیل، و داده ها

این مقاله با تکیه بر مفهوم نظری چارچوب ارزش باور هنجار (VBN) تهیه شده که توسط استرن مطرح شده است، و همان چارچوب را در بستر کشور هند اعمال کرده و گسترش می دهد. این چارچوب دقیقا توضیح می دهد که زنجیره ی علّی که به تعیین رفتار منتهی می شود پنج متغیر کلیدی را دربر می گیرد: (1) ارزش های فردی (ارزش زیست گرایانه، نوع دوستانه، و خودخواهانه)، (2) جهان بینی اکولوژیکی، (3) پیامدهای نامطلوب برای اهداف مهم و ارزشمند، (4) توانایی ملموس در کاهش تهدید، و (5) هنجارهای فردی برای اقدامات حامی محیط زیست. این زنجیره ی المان های شخصیتی تقریبا پایدار و محوری به سمت باورهای متمرکزتر در رابطه با روابط انسان ها با محیط زیست، و مسئولیت فرد برای انجام اقدامات اصلاحی و سازنده در حرکت است.

چارچوب VBN در جهت مقایسه ی شاخص های متفاوت رفتار حامی محیط زیست در برابر سه چارچوب دیگر برپایه ارزش اکولوژیکی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این مقایسه ها نشان می دهند که VBN نسبت به سایر نظریه ها و چارچوب های متناقض واریانس بیشتری را آشکار می کند. درحالیکه چارچوب VBN در راستای ارزیابی رفتار معنادار زیست محیطی مصرف کننده محدود می باشد، مقاله حاضر با توسعه ی چارچوب از طریق گنجاندن ابعاد اجتماعی و اقتصادی رفتار پایدار مصرف کننده به سمت جلو حرکت می کند.