تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین: تاثیر راهبردهای مقابله ای
عنوان انگلیسی: Severe service failures and online vindictive word of mouth: The effect of coping strategies
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2021 تعداد کلمات متن خلاصه : 1900
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12338
محتوای فایل : docx حجم فایل : 65.02Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
این محصول متن خلاصه شده مقاله "ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین: تاثیر راهبردهای مقابله ای" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

فصل 1: مقدمه

فصل 2: مرور پیشینه

2-1 رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین

2-2 راهبردهای مقابله ای

2-3 ناکامی شدید در خدمات رسانی و مقابله

فصل 3: روش

3-1 سنجش

3-2 گردآوری داده ها

فصل 4: نتایج

4-1 ارزیابی مدل سنجش

4-2 ارزیابی مدل ساختاری

فصل 5: بحث

5-1 دلالت های نظری

5-2 دلالت های مدیریتی

5-3 محدودیت ها و پژوهش های آینده

نمونه متن مقاله خلاصه شده

دلالت های نظری

مطالعه ی کنونی دارای چندین دستاورد مهم برای پژوهش های پیشین پیرامون انتقام گیری مشتری است. نخست، مطالعه ی ما به فراخوان هایی برای پژوهش های آینده در زمینه ی بررسی انگیزه های مشتریان برای رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین و رابطه ی میان ناکامی های شدید در خدمات رسانی و راهبردهای مقابله پاسخ می دهد. دوم، پژوهش ما از نظریه ی استرس و مقابله بهره می گیرد تا به شکل بهتری تبیین کند که چگونه شدت ناکامی و فرایندهای مقابله بر تمایل مشتریان برای درگیر شدن در رفتارهای انتقام جویانه همچون رفتار دهان به دهان کینه-توزانه ی آنلاین تأثیر می گذارند. سوم، ما یک چهارچوب تدوین می کنیم و می آزماییم که عوامل موقعیتی همچون شدت ادراک شده ی یک ناکامی در خدمات رسانی و عوامل روان شناختی همچون راهبردهای مقابله ای را در درون یک مدلِ واحد یکپارچه سازی می کند تا رفتار رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین مشتریان را تبیین کند.