دانلود خلاصه مقاله ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین: تاثیر راهبردهای مقابله ای |
عنوان انگلیسی: | Severe service failures and online vindictive word of mouth: The effect of coping strategies |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2021 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1900 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12338 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 65.02Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت |
گرایش های مرتبط: بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار |
فصل 1: مقدمه
فصل 2: مرور پیشینه
2-1 رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین
2-2 راهبردهای مقابله ای
2-3 ناکامی شدید در خدمات رسانی و مقابله
فصل 3: روش
3-1 سنجش
3-2 گردآوری داده ها
فصل 4: نتایج
4-1 ارزیابی مدل سنجش
4-2 ارزیابی مدل ساختاری
فصل 5: بحث
5-1 دلالت های نظری
5-2 دلالت های مدیریتی
5-3 محدودیت ها و پژوهش های آینده
دلالت های نظری
مطالعه ی کنونی دارای چندین دستاورد مهم برای پژوهش های پیشین پیرامون انتقام گیری مشتری است. نخست، مطالعه ی ما به فراخوان هایی برای پژوهش های آینده در زمینه ی بررسی انگیزه های مشتریان برای رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین و رابطه ی میان ناکامی های شدید در خدمات رسانی و راهبردهای مقابله پاسخ می دهد. دوم، پژوهش ما از نظریه ی استرس و مقابله بهره می گیرد تا به شکل بهتری تبیین کند که چگونه شدت ناکامی و فرایندهای مقابله بر تمایل مشتریان برای درگیر شدن در رفتارهای انتقام جویانه همچون رفتار دهان به دهان کینه-توزانه ی آنلاین تأثیر می گذارند. سوم، ما یک چهارچوب تدوین می کنیم و می آزماییم که عوامل موقعیتی همچون شدت ادراک شده ی یک ناکامی در خدمات رسانی و عوامل روان شناختی همچون راهبردهای مقابله ای را در درون یک مدلِ واحد یکپارچه سازی می کند تا رفتار رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین مشتریان را تبیین کند.