دانلود خلاصه مقاله ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ناکامی های شدید در خدمات رسانی و رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین: تاثیر راهبردهای مقابله ای
عنوان انگلیسی
Severe service failures and online vindictive word of mouth: The effect of coping strategies
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1900
کد محصول
kh12338
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1: مقدمه
فصل 2: مرور پیشینه
2-1 رفتار دهان به دهان کینه توزانه آنلاین
2-2 راهبردهای مقابله ای
2-3 ناکامی شدید در خدمات رسانی و مقابله
فصل 3: روش
3-1 سنجش
3-2 گردآوری داده ها
فصل 4: نتایج
4-1 ارزیابی مدل سنجش
4-2 ارزیابی مدل ساختاری
فصل 5: بحث
5-1 دلالت های نظری
5-2 دلالت های مدیریتی
5-3 محدودیت ها و پژوهش های آینده
نمونه متن مقاله خلاصه شده
دلالت های نظری

مطالعه ی کنونی دارای چندین دستاورد مهم برای پژوهش های پیشین پیرامون انتقام گیری مشتری است. نخست، مطالعه ی ما به فراخوان هایی برای پژوهش های آینده در زمینه ی بررسی انگیزه های مشتریان برای رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین و رابطه ی میان ناکامی های شدید در خدمات رسانی و راهبردهای مقابله پاسخ می دهد. دوم، پژوهش ما از نظریه ی استرس و مقابله بهره می گیرد تا به شکل بهتری تبیین کند که چگونه شدت ناکامی و فرایندهای مقابله بر تمایل مشتریان برای درگیر شدن در رفتارهای انتقام جویانه همچون رفتار دهان به دهان کینه-توزانه ی آنلاین تأثیر می گذارند. سوم، ما یک چهارچوب تدوین می کنیم و می آزماییم که عوامل موقعیتی همچون شدت ادراک شده ی یک ناکامی در خدمات رسانی و عوامل روان شناختی همچون راهبردهای مقابله ای را در درون یک مدلِ واحد یکپارچه سازی می کند تا رفتار رفتار دهان به دهان کینه توزانه ی آنلاین مشتریان را تبیین کند.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه