دانلود خلاصه مقاله آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟ (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟ (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟
عنوان انگلیسی
Does educating customers create positive word of mouth?
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
3630
کد محصول
kh12068
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
1 مقدمه

2 . پیشینه نظری

3. روش تحقیق

4 بحث کلی

نمونه متن مقاله خلاصه شده
فصل 2 (پیشینه نظری)

آموزش مشتری

این آموزش می تواند با آگاه سازی بیشتر مشتریان از نیازهایشان ، و جوانب مختلف یک محصول/خدمات ، همراه با توانمند سازی آنها در انجام مقایسه هایی منطق­تر (با گزینه های رقابتی) قبل از خرید ، باعث اصلاح در تصمیمات خرید مشتریان (بلوم، 1976؛ فست و همکاران،1989) و رفتار صرفه جویانه آنها در خرید مواد غذایی شود (ویکس و همکاران،2016)؛ دغدغه های زیست محیطی مشتریان را بالا برده و بر نگرش آنها نسبت به محصولات سبز تأثیر بگذارد (ساری و همکاران،2020) ؛ و جلو خریدهای ناگهانی غذای ناسالم را توسط مشتریان می گیر(استیلز، 2021).

با تکیه بر تحقیقات قبلی به طور خاص، بررسی میکنیم که آیا و چگونه اشتراک گذاری دانش و مهارتها از سوی یک برند تجاری می تواند بر میزان تخصص و رضایت مشتریان تأثیر گذار بوده و به دنبال آن باعث افزایش تبلیغ کلامی مثبت مشتریان برای این برند شود.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه