
ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان

ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
2 . پیشینه نظری
3. روش تحقیق
4 بحث کلی
آموزش مشتری
این آموزش می تواند با آگاه سازی بیشتر مشتریان از نیازهایشان ، و جوانب مختلف یک محصول/خدمات ، همراه با توانمند سازی آنها در انجام مقایسه هایی منطقتر (با گزینه های رقابتی) قبل از خرید ، باعث اصلاح در تصمیمات خرید مشتریان (بلوم، 1976؛ فست و همکاران،1989) و رفتار صرفه جویانه آنها در خرید مواد غذایی شود (ویکس و همکاران،2016)؛ دغدغه های زیست محیطی مشتریان را بالا برده و بر نگرش آنها نسبت به محصولات سبز تأثیر بگذارد (ساری و همکاران،2020) ؛ و جلو خریدهای ناگهانی غذای ناسالم را توسط مشتریان می گیر(استیلز، 2021).
با تکیه بر تحقیقات قبلی به طور خاص، بررسی میکنیم که آیا و چگونه اشتراک گذاری دانش و مهارتها از سوی یک برند تجاری می تواند بر میزان تخصص و رضایت مشتریان تأثیر گذار بوده و به دنبال آن باعث افزایش تبلیغ کلامی مثبت مشتریان برای این برند شود.