تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟ (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟
عنوان انگلیسی: Does educating customers create positive word of mouth?
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2021 تعداد کلمات متن خلاصه : 3630
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12068
محتوای فایل : docx حجم فایل : 90.23Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی
این محصول متن خلاصه شده مقاله "آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

1 مقدمه

2 . پیشینه نظری

3. روش تحقیق

4 بحث کلی

نمونه متن مقاله خلاصه شده

فصل 2 (پیشینه نظری)

آموزش مشتری

این آموزش می تواند با آگاه سازی بیشتر مشتریان از نیازهایشان ، و جوانب مختلف یک محصول/خدمات ، همراه با توانمند سازی آنها در انجام مقایسه هایی منطق­تر (با گزینه های رقابتی) قبل از خرید ، باعث اصلاح در تصمیمات خرید مشتریان (بلوم، 1976؛ فست و همکاران،1989) و رفتار صرفه جویانه آنها در خرید مواد غذایی شود (ویکس و همکاران،2016)؛ دغدغه های زیست محیطی مشتریان را بالا برده و بر نگرش آنها نسبت به محصولات سبز تأثیر بگذارد (ساری و همکاران،2020) ؛ و جلو خریدهای ناگهانی غذای ناسالم را توسط مشتریان می گیر(استیلز، 2021).

با تکیه بر تحقیقات قبلی به طور خاص، بررسی میکنیم که آیا و چگونه اشتراک گذاری دانش و مهارتها از سوی یک برند تجاری می تواند بر میزان تخصص و رضایت مشتریان تأثیر گذار بوده و به دنبال آن باعث افزایش تبلیغ کلامی مثبت مشتریان برای این برند شود.