دانلود خلاصه مقاله آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟ (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت می شود؟ |
عنوان انگلیسی: | Does educating customers create positive word of mouth? |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2021 | تعداد کلمات متن خلاصه : 3630 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12068 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 90.23Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت |
گرایش های مرتبط: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی |
1 مقدمه
2 . پیشینه نظری
3. روش تحقیق
4 بحث کلی
فصل 2 (پیشینه نظری)
آموزش مشتری
این آموزش می تواند با آگاه سازی بیشتر مشتریان از نیازهایشان ، و جوانب مختلف یک محصول/خدمات ، همراه با توانمند سازی آنها در انجام مقایسه هایی منطقتر (با گزینه های رقابتی) قبل از خرید ، باعث اصلاح در تصمیمات خرید مشتریان (بلوم، 1976؛ فست و همکاران،1989) و رفتار صرفه جویانه آنها در خرید مواد غذایی شود (ویکس و همکاران،2016)؛ دغدغه های زیست محیطی مشتریان را بالا برده و بر نگرش آنها نسبت به محصولات سبز تأثیر بگذارد (ساری و همکاران،2020) ؛ و جلو خریدهای ناگهانی غذای ناسالم را توسط مشتریان می گیر(استیلز، 2021).
با تکیه بر تحقیقات قبلی به طور خاص، بررسی میکنیم که آیا و چگونه اشتراک گذاری دانش و مهارتها از سوی یک برند تجاری می تواند بر میزان تخصص و رضایت مشتریان تأثیر گذار بوده و به دنبال آن باعث افزایش تبلیغ کلامی مثبت مشتریان برای این برند شود.