سوالات استخدامی کارشناس بهداشت محیط با جواب
- مبلغ: ۸۴,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
1- مقدمه
2- توضيح بازار يابي از طريق تلفن همراه ( تعريف بازار يابي تلفني)
3- روش بررسی
4- پيام متني_ رسانه بازاريابي موبايلي
کاربرد پيام هاي متني
a- کوپن موبايلي
b- خدمات اطلاعاتي
c- علامت تجاري
d- سرگرمي
e- معرفي کالا
f- خدمات ايستگاهي
6-مدل ادراکي بازار يابي موثر موبايلي
6-1 فاکتورهاي موفقيت پيام کوتاه
6-2 فاکتورهاي موفقيت رسانه
6-3 موفقيت مقياسهاي بازاريابي موبايلي
7- نتيجه گيری
چکیده
بازار يابي از طريق پيام کوتاه که تحت عنوان بازار يابي از راه دور هم شناخته مي شود اگر چه فرصتهاي فراواني راايجاد نموده است، هنوز در مرحله آزمايش قرار دارد و اغلب هنوز از اين ابزار استفاده نمي کنند.خدمات تلفن همراه پتانسيل قدرتمندي از بازار يابي را در اختيار شرکتها قرار مي دهد اما تحقيقات زيادي در اين زمينه صورت نگرفته است.در اين مقاله در مورد خدمات پيام کوتاه يا SMS که موفق ترين نوع انتقال اطلاعات از طريق تلفن همراه است بحث مي نمايد. اين تحقبق بر اساس مطالعات و تحقيقات انجام پذيرفته به تعريف بازار يابي از طريق تلفن همراه پرداخته و به توضيح کاربردهاي ابتدايي و معمول اين روش که نوشتن پيام هاي متني است مي پردازد اين روش موفق ترين شيوه در بازار يابي از طريق تلفن همراه است، همچنين اين مقاله راهي را پيش روي تحقيات آتي مي گشايد.
Abstract
Mobile marketing, also known as wireless marketing, promises vast opportunities. Still in an experimental phase, businesses have little experience using this new marketing tool. Mobile services offer companies powerful marketing potential via direct communication with consumers, anytime and anywhere, but little research on this subject exists. This paper discusses Short Message Services (SMS), which belong to the first and most successful forms of mobile data transmission. Based on a literature review and exploratory qualitative research, this paper defines mobile marketing, describes its most popular application, text messaging, introduces a conceptual model of success factors for implementing mobile marketing, and proposes future research avenues.