ترجمه مقاله تحقيق و بررسی پيرامون بازاريابی از طريق پيام کوتاه - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تحقيق و بررسی پيرامون بازاريابی از طريق پيام کوتاه - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحقيق و بررسی پيرامون بازاريابی از طريق پيام کوتاه
عنوان انگلیسی
An Investigation and Conceptual Model of SMS Marketing
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2004
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
F1509
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
کنفرانس
مجموعه مقالات 37مین کنفرانس بین المللی هاوایی در مورد علوم سیستم - Proceedings of the 37th Hawaii International Conference on System Sciences2
دانشگاه
دانشگاه اقتصادی و مدیریت وین ، گروه بازاریابی و مدیریت بین المللی
کلمات کلیدی
بازاريابي از طريق پيام کوتاه، بازاریابی از راه دور، بازاریابی تلفنی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/HICSS.2004.1265096
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- توضيح بازار يابي از طريق تلفن همراه ( تعريف بازار يابي تلفني)
3- روش بررسی
4- پيام متني_ رسانه بازاريابي موبايلي
کاربرد پيام هاي متني
a- كوپن موبايلي
b- خدمات اطلاعاتي
c- علامت تجاري
d- سرگرمي
e- معرفي کالا
f- خدمات ايستگاهي
6-مدل ادراکي بازار يابي موثر موبايلي
6-1 فاکتورهاي موفقيت پيام کوتاه
6-2 فاکتورهاي موفقيت رسانه
6-3 موفقيت مقياسهاي بازاريابي موبايلي
7- نتيجه گيری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Mobile marketing, also known as wireless marketing, promises vast opportunities. Still in an experimental phase, businesses have little experience using this new marketing tool. Mobile services offer companies powerful marketing potential via direct communication with consumers, anytime and anywhere, but little research on this subject exists. This paper discusses Short Message Services (SMS), which belong to the first and most successful forms of mobile data transmission. Based on a literature review and exploratory qualitative research, this paper defines mobile marketing, describes its most popular application, text messaging, introduces a conceptual model of success factors for implementing mobile marketing, and proposes future research avenues.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

بازار يابي از طريق پيام کوتاه که تحت عنوان بازار يابي از راه دور هم شناخته مي شود اگر چه فرصتهاي فراواني راايجاد نموده است، هنوز در مرحله آزمايش قرار دارد و اغلب هنوز از اين ابزار استفاده نمي کنند.خدمات تلفن همراه پتانسيل قدرتمندي از بازار يابي را در اختيار شرکتها قرار مي دهد اما تحقيقات زيادي در اين زمينه صورت نگرفته است.در اين مقاله در مورد خدمات پيام کوتاه يا SMS که موفق ترين نوع انتقال اطلاعات از طريق تلفن همراه است بحث مي نمايد. اين تحقبق بر اساس مطالعات و تحقيقات انجام پذيرفته به تعريف بازار يابي از طريق تلفن همراه پرداخته و به توضيح کاربردهاي ابتدايي و معمول اين روش که نوشتن پيام هاي متني است مي پردازد اين روش موفق ترين شيوه در بازار يابي از طريق تلفن همراه است، همچنين اين مقاله راهي را پيش روي تحقيات آتي مي گشايد.