ترجمه مقاله پژوهش همراستایی کسب و کار - IT از طریق ITIL

ترجمه مقاله پژوهش همراستایی کسب و کار - IT از طریق ITIL
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پژوهش همراستایی کسب و کار- IT از طریق ITIL
عنوان انگلیسی
Investigating business-IT alignment through ITIL
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2013
نشریه
estij
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4848
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت سیستمهای اطلاعات، معماری سازمانی، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مجله
علوم و فن آوری مهندسی
دانشگاه
گروه کامپیوتر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد
کلمات کلیدی
همراستایی کسب و کار- IT (BITA)، حاکمیت IT، کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL)، مدل بلوغ لوفتمن، مدل همراستایی استراتژیک(SAM)
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور ادبیات
2.1. همراستایی کسب و کار- IT
2. 2. SAM
3. 2. ITIL
4. 2. بلوغ و تکامل BITA
5. 2. مدل ارزیابی بلوغ همراستایی لوفتمن
2. مدل و روش تحقیق
3. داده ها و نتایج
1. 4. جمع آوری داده ها، ارزیابی (اعتباریابی) و تائید
2. 4. اعتبار ساختاری
3. 4. اعتبار درونی
4. 4. اعتبار بیرونی
5. 4. پایایی و قابلیت اعتماد
6. 4. نتایج تست
آماره های توصیفی
7. 4. تست پیشنهاد تحقیق
4. بحث
5. نتایج
1. 6. یافته ها و مشاهدات
2. 6. تاثیرات صنعتی و آکادمیکی
3. 6. محدودیت ها و پیامدها
4. 6. مطالعات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Organizations have realized that in order to achieve competitive advantage, IT needs to be strategically aligned with business objectives. To achieve alignment leveraging, Information Technology Infrastructure Library (ITIL) is considered fundamental as a comprehensive approach to planning and managing IT actions within the organization, based on its business requirements. This survey reports on a study to assess the effect of successful ITIL Framework on the Business-IT alignment in an Iranian organization (municipality IT organization Of Tehran, Iran), using the Luftman’s maturity model as the assessment tool and to determine whether there are any significant differences in perspectives of IT and Business Managers on what factors contribute to successful strategic alignment using Henderson and Venkatraman’s strategic alignment model as its framework.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

سازمان ها تشخیص داده اند که به منظور نیل به برتری رقابتی، از لحاظ استراتژیکی IT می بایست با اهداف کسب و کارهمراستا باشد. برای نیل به اهرم بندی همراستایی، کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) به عنوان عنصری بنیادی و شیوه ای جامع برای برنامه ریزی و مدیریت اعمال و فعالیتهای IT در سازمان براساس نیازمندیهای کسب و کار شناخته شده است.
این بررسی در مورد مطالعه انجام شده در خصوص ارزیابی اثر چارچوب موفق ITIL بر همراستایی کسب و کار- IT در یک سازمان ایرانی( سازمان IT شهرداری تهران، ایران) با استفاده از مدل بلوغ Luftman به عنوان ابزار ارزیابی و تعیین اختلافات معنادار در رویکردهای IT و مدیران کسب و کار در مورد عوامل تاثیرگذار بر همراستایی استراتژیک موفق با استفاده از مدل همراستایی استراتژیک Henderson و Venkatraman به عنوان چارچوبش، گزارش می دهد.


بدون دیدگاه