ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Organizations have realized that in order to achieve competitive advantage, IT needs to be strategically aligned with business objectives. To achieve alignment leveraging, Information Technology Infrastructure Library (ITIL) is considered fundamental as a comprehensive approach to planning and managing IT actions within the organization, based on its business requirements. This survey reports on a study to assess the effect of successful ITIL Framework on the Business-IT alignment in an Iranian organization (municipality IT organization Of Tehran, Iran), using the Luftman’s maturity model as the assessment tool and to determine whether there are any significant differences in perspectives of IT and Business Managers on what factors contribute to successful strategic alignment using Henderson and Venkatraman’s strategic alignment model as its framework.
سازمان ها تشخیص داده اند که به منظور نیل به برتری رقابتی، از لحاظ استراتژیکی IT می بایست با اهداف کسب و کارهمراستا باشد. برای نیل به اهرم بندی همراستایی، کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) به عنوان عنصری بنیادی و شیوه ای جامع برای برنامه ریزی و مدیریت اعمال و فعالیتهای IT در سازمان براساس نیازمندیهای کسب و کار شناخته شده است.
این بررسی در مورد مطالعه انجام شده در خصوص ارزیابی اثر چارچوب موفق ITIL بر همراستایی کسب و کار- IT در یک سازمان ایرانی( سازمان IT شهرداری تهران، ایران) با استفاده از مدل بلوغ Luftman به عنوان ابزار ارزیابی و تعیین اختلافات معنادار در رویکردهای IT و مدیران کسب و کار در مورد عوامل تاثیرگذار بر همراستایی استراتژیک موفق با استفاده از مدل همراستایی استراتژیک Henderson و Venkatraman به عنوان چارچوبش، گزارش می دهد.