منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مقدمه ای بر آموزش مدیریت فناوری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مقدمه ای بر آموزش مدیریت فناوری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مقدمه ای بر آموزش مدیریت فناوری
عنوان انگلیسی
An introduction to Management of Technology pedagogy (andragogy)
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F469
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت آموزشی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
پیش بینی های تکنولوژیکی و تغییر اجتماعی - Technological Forecasting & Social Change
دانشگاه
دانشکده مهندسی، دانشگاه میامی، ایالات متحده آمریکا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this introduction we leverage efforts of three professionals involved in the practice and use of MoT education. These professionals each discuss MoT from different perspectives. One is primarily interested in MoT pedagogy from a practitioner point of view. Another is a progenitor of the field. The third is an emergent MoT professor. The fourth and fifth utilize their efforts to focus on the importance of MoT education, and how MoT programs, courses and course materials can be presented to managers and technical professionals using both traditional and emergent methods. 21st century managers and students are either participating in or entering into a marketplace where the effective Management of Technology is key both to their professional development and to the effectiveness of large, small and medium enterprises, entrepreneurial activities, NGO operations, government policies and regional development. The Special Issue editors then provide a view of how the authors incorporated in this Special Issue provide the basis for 21st century MoT pedagogy for lifelong learners

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقدمه، ما تلاش‌های سه شخص حرفه ای که درگیر این عملکرد هستند و همچنین استفاده از تحصیلات آموزش فناوری را به کار می‌گیریم. این سه شخص حرفه‌ای موضوع را از جنبه های مختلف مورد بحث قرار می دهند. یکی از آنها موضوع آموزش فناوری را از دیدگاه شاغلین مورد بحث قرار می دهد .آن یکی پیشگام در این زمینه است. و سومی ،استاد در زمینه آموزش فناوری می باشد. چهارمی و پنجمی تلاش های شان را برای تمرکز بر اهمیت تحصیلات آموزش فناوری و مواد درسی که می تواند به مدیران و تکنسین های فنی ارایه شود، به کار میگیرند که روش های سنتی و تخصصی را مورد استفاده قرار میدهند.دانش آموزان و مدیران قرن ۲۱ به بازار وارد می شوند که مدیریت فناوری موثرکلیدی برای پیشرفت حرفه‌ای آنها و کارآیی شرکت های بزرگ، کوچک و متوسط،و فعالیت های کارآفرینی،فعالیت های تشکل ها، سیاست های دولت و توسعه منطقه‌ای میباشد.سپس ویرایشگران مسائل ویژه ،دیدگاهی را فراهم می‌آورند که نویسندگان، در آن موضوع خاص همکاری کرده و پایه و اساسی را برای آموزش مدیریت فناوری برای دانش آموختگان قرن ۲۱ در طول زندگی شان فراهم می آورد.

بدون دیدگاه