تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اصلاحات آموزش عالی ایالات متحده – نشریه الزویر

عنوان فارسی: اصلاحات آموزش عالی ایالات متحده: ریشه ها و تاثیر انتخاب برنامه درسی دانشجویان
عنوان انگلیسی: U.S. higher education reform: Origins and impact of student curricular choice
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : F525 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 339.87Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: مجله بین المللی توسعه آموزشی - International Journal of Educational Development
دانشگاه: دانشکده زبان های خارجی، دانشگاه لیونی، استان شاندونگ، چین
کلمات کلیدی: انتخابی، اصلاحات برنامه درسی، چارلز ویلیام الیوت
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
کیفیت ترجمه این مقاله در سطح متوسط می باشد.
فهرست مطالب

چکیده

1.اصلاحات آموزش عالی ایالات متحده: ریشه ها و تاثیر انتخاب برنامه درسی دانشجویان

2. اصول دیدگاه انتخابی

3. مقابله با ناسازگاری و دیدگاه های ترکیبی

4. . تاثیرات فعلی و آینده در آموزش عالی و جامعه

5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Charles W. Eliot’s revision of curriculum through the elective system has had significant influence on U.S. higher education. Contemporary concerns about constrained resources and “efficiency” efforts have called into question the value of investments in diverse course and degree offerings. This summary of Eliot’s elective system and its impact on U.S. higher education curricula offers a historical perspective to inform contemporary discourse in a time of reform. Eliot’s inaugural speech and introduction of the elective system are examined, including the context for its introduction, the challenges incurred during implementation, and the benefits it has yielded for U.S. higher education and society.

نمونه متن ترجمه

چکیده

بازبینی چارلز ویل الیوت از برنامه درسی از طریق سیستم انتخابی تأثیر قابل توجهی در آموزش عالی ایالات متحده داشته است.نگرانی های معاصر در مورد منابع محدود و "بهره وری" سعی کرده اند ارزش سرمایه گذاری در ارائه دوره های آموزشی و درجه بندی مختلف را مورد سوال قرار دهند.این خلاصه ای از سیستم گزینشی الیوت و تاثیر آن بر برنامه های آموزشی دانشگاهی ایالات متحده، است که یک دیدگاه تاریخی برای گفتمان معاصر درزمان اصلاحات، را نشان میدهد. سخنرانی گشایشی و معرفی سیستم انتخابی الیوت مورد بررسی قرار گرفت که شامل معرفی آن، چالش هایی که در طول اجرا رخ داده است، و مزایای آن برای تحصیلات عالی و جامعه ایالات متحده است.