ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
The transfer of locally created marketing strategies worldwide represents a key competitive advantage for multinational corporations (MNCs). Although a research topic of much interest, empirical content of past studies is scarce. Absorptive capacity studies typically test direct effects of either the transfer capacity of the strategy's initiator or the recipient's ability to process and exploit the strategy on related learning outcomes. Mixed findings allow the possibility of more complex relationships. This study examines the relationships between MNC headquarters and marketing units located in subsidiary firms using a sample of 213 marketing managers. The study systematically explores linear, interaction, and quadratic effects within a structural equation modeling paradigm. The findings indicate that the relationship between a MNC headquarters' transfer capacity and a subsidiary marketing unit's processing capacity on the strategy's exploitation is one of mediation and moderation. The subsidiary marketing unit's processing capacity is a key mediating variable and headquarters' transfer capacity moderates the effects of this variable on the exploitation of the marketing strategy by the subsidiary's unit.
انتقال راهبردهای بازاریابی ایجاد شده محلی در سراسر جهان نشان دهنده یک مزیت کلیدی رقابتی برای شرکت های چند ملیتی می باشد (MNCs). اگر چه این یک موضوع تحقیق مورد توجه است، محتوای تجربی مطالعات گذشته کمیاب است. مطالعات ظرفیت جذب به طور معمول به آزمایش اثرات مستقیم ظرفیت انتقال آغازگر راهبرد یا توانایی گیرنده برای پردازش و بهره برداری از راهبرد در مورد نتایج یادگیری مرتبط پرداخته اند. یافته های ترکیبی، امکان روابط پیچیده تر را میسر می سازد. این مطالعه به بررسی روابط بین شعبه های مرکزی MNC و بازاریابی واحدهای واقع در شرکت های تابعه با استفاده از یک نمونه از 213 مدیران بازاریابی پرداخته است. این مطالعه به طور نظام مند به بررسی اثرات خطی، تعامل، و درجه دوم در یک الگوی مدل سازی معادله ساختاری می پردازد. این یافته ها نشان می دهد که رابطه بین ظرفیت انتقال یک دفتر MNC و ظرفیت پردازش یک واحد بازاریابی شرکت تابعه در بهره برداری راهبرد، یکی از واسطه ها است. ظرفیت پردازش واحد بازاریابی شرکت تابعه، یک متغیر واسطه کلیدی است و ظرفیت انتقال شعبه مرکزی، اثر این متغیر را در بهره برداری از راهبرد بازاریابی توسط واحد تابعه تعدیل می کند.