منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تحلیل استراتژیک کیفیت خدمات الکترونیک در بخش بهداشت و درمان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تحلیل استراتژیک کیفیت خدمات الکترونیک در بخش بهداشت و درمان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل استراتژیک کیفیت خدمات الکترونیک در بخش بهداشت و درمان مبتنی بر مدل ترکیبی AHP و TOPSIS در حالت فازی
عنوان انگلیسی
A combined fuzzy AHP and fuzzy TOPSIS based strategic analysis of electronic service quality in healthcare industry
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
F1240
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بهینه سازی سیستم ها
مجله
سیستم های خبره با کاربردهای آن - Expert Systems with Applications
دانشگاه
گروه مهندسی صنایع، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه گالاتاساری، ترکیه
کلمات کلیدی
کیفیت بهداشت و درمان، کیفیت خدمات الکترونیکی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی، تاپسیس فازی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.eswa.2011.08.061
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مفهوم کیفیت خدمات الکترونیکی / مبتنی بر وب (e-sq)
3- e-sq در صنعت بهداشت و درمان
4- طرح پژوهش
5- روش ترکیبی این مطالعه
1-5- مجموعه های فازی و اعداد فازی
2-5 روش AHP فازی
1-2-5- تحلیل حساسیت
2-2-5- روش TOPSIS فازی
6- اجرای مدل پیشنهادی برای ارزیابی e-sq در وب سایت های بیمارستان
7- نتیجه گیری
پیوست الف
پیوست ب
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Service sector is under pressure to deliver continuing performance and quality improvement while being customer-focused. In recent terms, there exists web based or electronic service quality (e-sq) concept. With the birth of electronic commerce, it has become important to be able to monitor and enhance e-sq. Therefore, this study will examine the e-sq concept and determine the key components of e-sq. The e-sq framework is employed by the aid of service quality (SERVQUAL) methodology as the theoretical instrument. Finally, proposed e-sq framework is illustrated with a web service performance example of healthcare sector in Turkey by using a combined multiple criteria decision making (MCDM) methodology containing fuzzy analytic hierarchy process (AHP) and fuzzy technique for order performance by similarity to ideal solution (TOPSIS). The work presented in this paper shows the applicability of the e-sq framework in explaining the complexity of aspects observed in the implementation of healthcare services via internet.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بخش خدماتی، به منظور ارائه عملکرد مناسب و بهبود مستمر کیفیت با تمرکز بر مشتری، تحت فشار می باشد. امروزه، اصطلاحاتی همانند وب محور بودن یا مفهوم "کیفیت خدمات الکترونیکی" (e-sq) مطرح شده-اند. با ظهور تجارت الکترونیکی، توانایی نظارت و ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی به موضوع مهمی تبدیل شده است. بنابراین، این مطالعه مفهوم کیفیت خدمات الکترونیکی را بررسی و مولفه های کلیدی آن را تعیین می کند. چارچوب کیفیت خدمات الکترونیکی با کمک روش سروکوآل (SERVQUAL) به عنوان یک ابزار نظری استفاده شده است. در نهایت، چارچوب پیشنهادی، با مثالی از عملکرد خدمات وب، بخش بهداشت و درمان در ترکیه نشان داده شده است. در این مطالعه، از روش تصمیم گیری چندمعیاره ترکیبی (MCDM) شامل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (AHP) و تکنیک فازی برای رتبه بندی توسط شباهت به راه حل ایده آل (TOPSIS) استفاده می کند. مورد مطالعه ارائه شده در این مقاله کاربرد چارچوب کیفیت خدمات الکترونیکی را در تبیین پیچیدگی جنبه های مشاهده شده در اجرای خدمات بهداشتی و درمانی از طریق اینترنت نشان را می دهد.

بدون دیدگاه