ترجمه مقاله یک اندازه گیری مبتنی بر رویکرد مالی ارزش ویژه برند در صنعت رستوران - نشریه Sage

ترجمه مقاله یک اندازه گیری مبتنی بر رویکرد مالی ارزش ویژه برند در صنعت رستوران - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک اندازه گیری مبتنی بر رویکرد مالی ارزش ویژه برند در صنعت رستوران
عنوان انگلیسی
A financial approach-based measurement of brand equity in the restaurant industry
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.468 در سال 2018
شاخص H_index مجله
50 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.598 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1354-8166
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
F1640
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار
مجله
اقتصاد گردشگری - Tourism Economics
دانشگاه
دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
ارزش ویژه برند، اندازه گیری ارزش ویژه برند، رویکرد مالی، صنعت رستوران
کلمات کلیدی انگلیسی
brand equity - brand equity measurement - financial approach - restaurant industry
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1177/1354816616688104
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
داده ها و روش شناسی
نتایج
نتیجه گیری و بحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Brand equity plays a significant role in the restaurant industry due to the competitive advantage gained by differentiation. It has been identified as a main component of intangible assets that decides the market value of a firm in the industry. Although the importance of brand equity has been well recognized in the restaurant literature, there has been little investigation regarding how to objectively quantify brand equity, especially by using secondary market data. Further, there is no publicly available brand equity data of restaurant firms thus far. For these reasons, this study aims to develop an approach on how to estimate a restaurant’s brand equity not only by utilizing the secondary market data but also by incorporating the unique characteristics of restaurant firms. By proposing a restaurant-specific model to estimate brand equity, this study contributes to the restaurant literature and to the industry as a whole.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با توجه به مزیت رقابتی به دست آمده از تمایز، ارزش ویژه برند نقش مهمی در صنعت رستوران ایفا می کند. این مقوله به عنوان جزء اصلی دارایی های نامشهود شناخته شده است که ارزش بازار یک شرکت در صنعت را تعیین می کند. گرچه اهمیت ارزش ویژه برند در نوشته های مرتبط با رستوران ها به خوبی شناخته شده است، تحقیقات کمی در مورد چگونگی ارزیابی عینی ارزش ویژه برند به خصوص با استفاده از داده های بازار ثانویه صورت گرفته است. علاوه بر این، تاکنون داده های دردسترس عمومی درباره ارزش ویژه برند در مورد شرکت های رستورانی در دسترس نوبده است. به این دلایل، این مطالعه با هدف توسعه یک رویکرد در مورد چگونگی تخمین ارزش ویژه برند رستوران, نه تنها با استفاده از داده های بازار ثانویه بلکه همچنین با ترکیب ویژگی های منحصر به فرد شرکت های رستوران صورت گرفته است. با پیشنهاد یک مدل خاص-رستوران برای برآورد ارزش ویژه برند، این مطالعه به طور کلی سهمی در نوشته های رستوران و صنعت به عنوان خواهد داشت.

بدون دیدگاه