ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- نقد و بررسی نوشته های مختلف
3- روش
4- یافته ها
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
Feedback from the sectors about the efficiency of accounting education is very important for accounting educators and academicians. This kind of feedback enables to include the issues into the curriculum that are needed by the business. So the feedbacks from accounting professionals about the efficiency of the accounting courses in faculties, if they are attuned to practice and the courses that should be included in the curriculum are also important for the quality and future of the accounting education. The aim of this study is to present the opinions and expectations of certified public accountants operate in Antalya and registered in chamber of public accountants of Antalya about the current situation of the accounting education in universities. A likert type survey is prepared and the results of the survey are analyzed in SPSS package program and results are discussed. Results show that, accountants think that students don’ graduate with sufficient accounting knowledge. Accounting lessons aren’ sufficient to meet the needs of companies and to understand the accounting procedures and financial structures of the companies. Recommendations according to the results will be useful for the development of the accounting education.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بازخورد بهره وری آموزش حسابداری از بخش های مختلف برای اساتید حسابداری و دانشگاهیان بسیار مهم است. این نوع بازخورد, گنجاندن موضوعات تجاری مورد نیاز در برنامه درسی را میسر می سازد. بنابراین بازخوردها از حرفه ای های حسابداری در مورد بهره وری دوره های حسابداری در دانشکده ها، اگر آنها با شیوه ها و دوره هایی است که باید در برنامه درسی گنجانده شوند, هماهنگ شوند, برای کیفیت و آینده آموزش حسابداری حیاتی خواهند بود. هدف از این پژوهش، ارائه نظرات و انتظارات حسابداران رسمی در آنتالیا و ثبت شده در اتاق حسابداران آنتالیا در مورد وضعیت فعلی آموزش حسابداری در دانشگاه است. یک پیمایش نوع لیکرت تهیه شده است و نتایج حاصل از این بررسی در برنامه نرم افزار SPSS تجزیه و تحلیل و نتایج مورد بحث قرار می گیرند. نتایج نشان می دهد که، حسابداران فکر می کنند که دانشجویان با دانش کافی حسابداری فارغ التحصیل نمی شوند. دروس حسابداری برای برآورده سازی نیازهای شرکت ها و درک رویه های حسابداری و ساختارهای مالی شرکت ها کافی نیستند. پیشنهادات مطابق با این نتایج برای توسعه آموزش حسابداری مفید خواهند بود.