منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله یک بررسی آزمایشی از سوابق و پیامدهای تعامل برند - نشریه امرالد

ترجمه مقاله یک بررسی آزمایشی از سوابق و پیامدهای تعامل برند - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک بررسی آزمایشی از سوابق و پیامدهای تعامل برند
عنوان انگلیسی
An empirical study of the antecedents and consequences of brand engagement
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.093 در سال 2019
شاخص H_index مجله
59 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.580 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0263-4503
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
F1755
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله
هوش و برنامه ریزی بازاریابی - Marketing Intelligence & Planning
دانشگاه
دانشکده تحصیلات تکمیلی Deakin، دانشگاه Deakin، ملبورن، استرالیا
کلمات کلیدی
برندسازی، جهت‌گیری برند، تعامل برند، عملکرد مالی، عملکرد برند
کلمات کلیدی انگلیسی
Branding - Brand orientation - Brand engagement - Financial performance - Brand performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/MIP-08-2014-0145
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بررسی ادبیات
مفهوم تعامل
شناخت مفهوم تعامل در ادبیات بازاریابی
مطالعات تجربی در خصوص تعامل از دیدگاه بازاریابی
مدل مفهومی
فرضیه‌ها
رابطه بین جهت‌گیری و تعامل برند
رابطه بین عملکرد برند و عملکرد مالی
کاربردپذیری ساختارها
روش تحقیق
نتایج
تست‌های روایی و پایایی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose The purpose of this paper is to develop and empirically test a model of brand engagement. More specifically, the aim is to evaluate both antecedents and consequences of brand engagement, from a management perspective.

Design/methodology/approach A quantitative survey of 403 firms is undertaken to test the model. Structural equation modelling (SEM) is used to estimate the parameters of the model.

Findings A reliable and valid measure of brand engagement is established. The SEM model works well, in terms of goodness of fit indices. The results demonstrate that there are major brand performance benefits (consequences) of brand engagement. Additionally, and important for the practical implications, the results show that brand orientation is a major antecedent to brand engagement.

Research limitations/implications The study needs to be replicated in other countries, with scope to add other explanatory variables for influencing brand engagement. The results have considerable practical benefits for guiding the introduction of measures to enhance brand engagement.

Originality/value The study builds on earlier (mainly consumer) conceptual approaches to brand engagement, but goes further in that it provides empirical evidence about the nature, antecedents and consequences of brand engagement and further, offers a management rather than consumer perspective. Essentially, the study reveals a new perspective of factors that encourage firms to connect/engage their brands with consumers. Brand engagement is a dual concept, reflecting both a consumer and a firm perspective.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف از این مقاله ایجاد یک مدل آزمایشی از تعامل برند است. هدف از این مقاله، بخصوص ارزیابی سوابق و پیامدهای تعامل برند از دیدگاه مدیریت می باشد.
طراحی، روش‌شناسی، رویکرد- یک بررسی کیفی از 403 شرکت برای بررسی مدل انجام می شود. مدل‌سازی معادله ساختاری (SEM) برای برآورد پارامترهای مدل مورد استفاده قرار می گیرد.
یافته‌ها- یک معیار معتبر و قابل اطمینان از تعامل برند تعیین می شود. مدل SEM از نظر خوب بودن شاخص‌های برازش به‌خوبی عمل می کند. نتایج نشان می دهند که مزیت‌های مهمی برای عملکرد برند ( پیامدها) در تعامل برند وجود دارند. علاوه براین، و با در نظر گرفتن اهمیت مفاهیم عملی، نتایج نشان می دهند که جهت‌گیری برند یک صورت مهم برای تعامل برند است.
محدودیت‌ها/ مفاهیم – این مطالعه با دامنه افزودن متغیرهای توضیحی دیگر برای تأثیرگذاری بر تعامل برند باید در کشورهای دیگری تکرار شود. نتایج دارای مزیت‌های عملی قابل توجهی برای معرفی معیارها به منظور افزایش تعامل برند می باشد.
اصالت/ارزش- این مطالعه رویکردهای مفهومی اولیه ( عمدتاً مشتری) را برای تعامل برند ایجاد می کند، اما شواهد تجربی بیشتری را در مورد ماهیت، سوابق و پیامدهای تعامل برند فراهم می آورد و علاوه براین یک دیدگاه مدیریت را بجای دیدگاه مشتری ارائه می دهد. ضرورتاً، این مطالعه دیدگاه‌های جدیدی از عوامل را نشان می دهد که شرکت‌ها را برای ارتباط/تعامل برندها با مشتریان خود مورد تشویق قرار می دهد. مدیریت برند یک مفهوم دوگانه است که هم دیدگاه مشتری و هم دیدگاه شرکت را انعکاس می دهد.

بدون دیدگاه