تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله یک بررسی آزمایشی از سوابق و پیامدهای تعامل برند – نشریه امرالد

عنوان فارسی: یک بررسی آزمایشی از سوابق و پیامدهای تعامل برند
عنوان انگلیسی: An empirical study of the antecedents and consequences of brand engagement
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2015 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.093 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 59 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 0.580 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0263-4503
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2019 کد محصول : F1755
محتوای فایل : zip حجم فایل : 650.65Kb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله: هوش و برنامه ریزی بازاریابی - Marketing Intelligence & Planning
دانشگاه: دانشکده تحصیلات تکمیلی Deakin، دانشگاه Deakin، ملبورن، استرالیا
کلمات کلیدی: برندسازی، جهت‌گیری برند، تعامل برند، عملکرد مالی، عملکرد برند
کلمات کلیدی انگلیسی: Branding - Brand orientation - Brand engagement - Financial performance - Brand performance
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه: دارد و ترجمه شده است
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: دارد ✓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/MIP-08-2014-0145
ترجمه این مقاله با کیفیت خوب به صورت ناقص انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بررسی ادبیات

مفهوم تعامل

شناخت مفهوم تعامل در ادبیات بازاریابی

مطالعات تجربی در خصوص تعامل از دیدگاه بازاریابی

مدل مفهومی

فرضیه‌ها

رابطه بین جهت‌گیری و تعامل برند

رابطه بین عملکرد برند و عملکرد مالی

کاربردپذیری ساختارها

روش تحقیق

نتایج

تست‌های روایی و پایایی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose The purpose of this paper is to develop and empirically test a model of brand engagement. More specifically, the aim is to evaluate both antecedents and consequences of brand engagement, from a management perspective.

Design/methodology/approach A quantitative survey of 403 firms is undertaken to test the model. Structural equation modelling (SEM) is used to estimate the parameters of the model.

Findings A reliable and valid measure of brand engagement is established. The SEM model works well, in terms of goodness of fit indices. The results demonstrate that there are major brand performance benefits (consequences) of brand engagement. Additionally, and important for the practical implications, the results show that brand orientation is a major antecedent to brand engagement.

Research limitations/implications The study needs to be replicated in other countries, with scope to add other explanatory variables for influencing brand engagement. The results have considerable practical benefits for guiding the introduction of measures to enhance brand engagement.

Originality/value The study builds on earlier (mainly consumer) conceptual approaches to brand engagement, but goes further in that it provides empirical evidence about the nature, antecedents and consequences of brand engagement and further, offers a management rather than consumer perspective. Essentially, the study reveals a new perspective of factors that encourage firms to connect/engage their brands with consumers. Brand engagement is a dual concept, reflecting both a consumer and a firm perspective.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف- هدف از این مقاله ایجاد یک مدل آزمایشی از تعامل برند است. هدف از این مقاله، بخصوص ارزیابی سوابق و پیامدهای تعامل برند از دیدگاه مدیریت می باشد.

طراحی، روش‌شناسی، رویکرد- یک بررسی کیفی از 403 شرکت برای بررسی مدل انجام می شود. مدل‌سازی معادله ساختاری (SEM) برای برآورد پارامترهای مدل مورد استفاده قرار می گیرد.

یافته‌ها- یک معیار معتبر و قابل اطمینان از تعامل برند تعیین می شود. مدل SEM از نظر خوب بودن شاخص‌های برازش به‌خوبی عمل می کند. نتایج نشان می دهند که مزیت‌های مهمی برای عملکرد برند ( پیامدها) در تعامل برند وجود دارند. علاوه براین، و با در نظر گرفتن اهمیت مفاهیم عملی، نتایج نشان می دهند که جهت‌گیری برند یک صورت مهم برای تعامل برند است.

محدودیت‌ها/ مفاهیم – این مطالعه با دامنه افزودن متغیرهای توضیحی دیگر برای تأثیرگذاری بر تعامل برند باید در کشورهای دیگری تکرار شود. نتایج دارای مزیت‌های عملی قابل توجهی برای معرفی معیارها به منظور افزایش تعامل برند می باشد.

اصالت/ارزش- این مطالعه رویکردهای مفهومی اولیه ( عمدتاً مشتری) را برای تعامل برند ایجاد می کند، اما شواهد تجربی بیشتری را در مورد ماهیت، سوابق و پیامدهای تعامل برند فراهم می آورد و علاوه براین یک دیدگاه مدیریت را بجای دیدگاه مشتری ارائه می دهد. ضرورتاً، این مطالعه دیدگاه‌های جدیدی از عوامل را نشان می دهد که شرکت‌ها را برای ارتباط/تعامل برندها با مشتریان خود مورد تشویق قرار می دهد. مدیریت برند یک مفهوم دوگانه است که هم دیدگاه مشتری و هم دیدگاه شرکت را انعکاس می دهد.