دانلود ترجمه مقاله سیستم تعلیق الکترومغناطیسی برای وسایل نقلیه مسافری – مجله IEEE

عنوان فارسی: | مروری بر سیستم تعلیق الکترومغناطیسی برای وسایل نقلیه مسافری |
عنوان انگلیسی: | A Review On Electromagnetic Suspension Systems For Passenger Vehicle |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 |
سال انتشار : 2011 | نشریه : آی تریپل ای - IEEE |
فرمت مقاله انگلیسی : pdf | فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده |
کد محصول : 4542 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.14Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی برق |
گرایش های مرتبط با این مقاله: برق الکترونیک، طراحی جامدات، مکانیک خودرو، طراحی سیستم تعلیق، طراحی کاربردی و سیستم محرکه خودرو |
مجله: کنفرانس بین المللی برق، کنترل و مهندسی کامپیوتر(International Conference on Electrical |
دانشگاه: دانشکده مهندسی برق، دانشکده مهندسی، دانشگاه مالایا، مالزی |
کلمات کلیدی: سیستم تعلیق الکترو مغناطیس – موتور خطی – مدل ماشین چهار چرخ |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
چکیده
۱ مقدمه
۲ EMS غیرفعال
۳ EMS نیمه فعال
۴ EMS کاملا فعال
۵ EMS خواص احیاکنندگی
۶ نتیجه گیری
Abstract
This paper discussing all the design literature review for electromagnetic suspension systems for passenger vehicle. Electromagnetic suspension is the alternative for existing conventional suspension system that uses passive suspension system. Generally, linear motor is used in the design of the suspension. This is due to the behavior of the motor that can exert linear force directly to the attached load. In addition, the linear force from linear motor is controllable. This paperreview with the effects of all types of electromagnetic suspension systems to the passenger`s comfort. The reliability of fully active suspension system for vehicle also highlighted in this paper.A quarter-car model is used to assess the vehicle body vibration. This paper also deals with regenerative properties of linear motor that can improve the performance of lightweight vehicle.
چکیده
دراین مقاله بحث درمورد تحقیقات انجام شده درطراحی سیستم تعلیق الکترومغناطیسی است که جایگزین سیستم تعلیق معمولی شده که بااستفاده از سیستم تعلیق غیرفعال می باشد.به طور کلی ، موتور خطی در طراحی سیستم تعلیق استفاده می شود.این به خاطر رفتار موتور است که می توان نیروی خطی را به طور مستقیم به بار وصل کند.علاوه براین،نیروی خطی از موتور خطی قابل کنترل است.این مقاله برای بررسی باانواع سیستم تعلیق الکترو مغناطیس است که برای راحتی مسافران می باشد.قابلیت اطمینان به طورکامل در سیستم تعلیق فعال خودرو برای مدل ماشین ارائه شده بررسی می شود.مدل ماشین،ارائه شده است که به بررسی خودرو می پردازد.دراین مقاله همچنین سیستم احیا کننده براساس خواص موتور خطی است که می تواند بهبود عملکرد وسیله های نقلیه سبک وزن را در بر داشته باشد.