منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله شبیه سازی و کنترل کلاچ الکتروهیدرولیک - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله شبیه سازی و کنترل کلاچ الکتروهیدرولیک - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شبیه سازی و کنترل کلاچ الکتروهیدرولیک
عنوان انگلیسی
Simulation and control of an electro-hydraulic actuated clutch
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4151
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
ساخت و تولید، طراحی سیستم تعلیق، ترمز و فرمان، سیستم محرکه خودرو، حرارت و سیالات، مکاترونیک و مکانیک خودرو
مجله
سیستم های مکانیکی و پردازش سیگنال
دانشگاه
گروه های کنترل اتوماتیک و انفورماتیک کاربردی، دانشگاه فنی Gheorghe Asachi
کلمات کلیدی
شبیه سازی، مدل سازی دینامیک، سیستم هیدرولیک، کنترل کلاچ ، استراتژی کنترل پیش بینی شده شبکه، متغیر با زمان تأخیر
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ مدل سازی سیستم محرک کلاج
۲ ۱ ساختار عملکرد کاربردی
۲ ۲ مدل ورودی – خروجی سیستم کلاج محرک
۳ شبکه استراتژی کنترل
۳ ۱ مدل CARIMAبرای سیستم محرک کلاج
۳ ۲ استراتژی کنترل
۳ ۳ تأخیر متغیر زمان
۳ ۴ معماری کنترل
۴ شبیه سازی و نتایج تجربی
۴ ۱ اعتبارسنجی مدل
۴ ۲ اجرای کنترلر
۵ نتیجه گیری

 

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

The basic function of any type of automotive transmission is to transfer the engine torque to the vehicle with the desired ratio smoothly and efficiently and the most common control devices inside the transmission are clutches and hydraulic pistons. The automatic control of the clutch engagement plays a crucial role in Automatic Manual Transmission (AMT) vehicles, being seen as an increasingly important enabling technology for the automotive industry. It has a major role in automatic gear shifting and traction control for improved safety, drivability and comfort and, at the same time, for fuel economy. In this paper, a model for a wet clutch actuated by an electrohydraulic valve used by Volkswagen for automatic transmissions is presented. Starting from the developed model, a simulator was implemented in Matlab/Simulink and the model was validated against data obtained from a test-bench provided by Continental Automotive Romania, which includes the Volkswagen wet clutch actuated by the electro-hydraulic valve. Then, a predictive control strategy is applied to the model of the electro-hydraulic actuated clutch with the aims of controlling the clutch piston displacement and decreasing the influence of the network-induced delays on the control performances. The simulation results obtained with the proposed method are compared with the ones obtained with different networked controllers and it is shown that the strategy proposed in this paper can indeed improve the performances of the control system.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تابع اساسی از هر نوع انتقال در خودرو این است که انتقال گشتاور موتور با نسبت مورد نظر و کارآمد تر بوده و دستگاههای کنترل مشترک در داخل گیربکس و پیستون هیدرولیک می باشد. کنترل اتوماتیک در مقابل کلاچ نقش بسیار مهمی در انتقال اتوماتیک وسایل نقلیه ( AMT) ایفا می کند وبه عنوان یک شرایط فزاینده مهم , سیستم را برای پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودرو را قادر می سازد. این نقش مهمی در تغییر دنده اتوماتیک و کنترل کشش برای ایمنی بهتر و قابلیت راندگی و آسایش مناسب و همچنین مصرف اقتصاد در سوخت را دارد. در این مقاله یک مدل برای یک کلاچ فعال توسط دریچه های الکتریکی نمود روی فولکس واگن براب انتقال اتوماتیک ارائه شده است. شروع مدل با یک توسعه یافتگی بوده و یک شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب انجام شده و مدل در برابر داده ها به دست آمده است که قادر به تأیید در این خودرو بوده که شامل کلاچ الکتروهیدرولیک می باشد. پس یک استراتژی کنترل پیش بینی شده است که در مدل کلاچ الکتروهیدرولیک اعمال شده و با هدف کنترل جابجایی پیستون کلاچ و کاهش نفوذ ناشی از کنترل می باشد. نتایج شبیه سازی به دست آمده با روش ارائه شده در مقایسه با آنهایی که با کنترل های مختلف شبکه بدست آمده است و نشان می دهد که استراتژی پیشنهادی در این مقاله در واقع می تواند بهبود عملکرد سیستم کنترل را داشته باشد.

بدون دیدگاه