ترجمه مقاله مدل کارایی و پایداری برای طراحی و مدیریت شبکه های لجستیک دو مرحله ای - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل کارایی و پایداری برای طراحی و مدیریت شبکه های لجستیک دو مرحله ای - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل کارایی و پایداری برای طراحی و مدیریت شبکه های لجستیک دو مرحله ای
عنوان انگلیسی
Efficiency & sustainability model to design and manage two-stage logistic networks
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.017 در سال 2019
شاخص H_index مجله
29 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.516 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
2351-9789
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
10900
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع، لجستیک و زنجیره تامین
مجله
Procedia Manufacturing
دانشگاه
گروه مهندسی صنایع، Alma Mater Studiorum - دانشگاه بولونیا، ایتالیا
کلمات کلیدی
طراحی شبکه لجستیک، مدیریت ناب، کنترل موجودی، پایداری، بهینه‌سازی چند منظوره، مدیریت زنجیره تامین
کلمات کلیدی انگلیسی
Logistic Network Design - Lean Management - Inventory Control - Sustainability - Multi-objective Optimization - Supply Chain Management
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.promfg.2017.07.363
فهرست مطالب
چکیده
۱. پیشگفتار
۲. مرور متون پژوهشی
۳. مدل دو-منظوره برای طراحی شبکه‌های لجستیک
۳.۱. توصیف، فرضیات و نمادگذاری‌های مساله
۴. کاربرد مدل
۴.۱. توصیف مطالعه موردی
۴.۲. نتایج و بحث
۵. نتیجه‌گیری‌ها و پژوهش‌های آینده
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10900 IranArze     10900 IranArze1     10900 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The distribution and storage efficiency together with the environmental sustainability are mandatory targets to consider when designing and managing modern supply chain (SC) networks. The current literature continuously looks for quantitative multiperspective strategies and models, including and best balancing such issues that often diverge. This paper presents and applies a bi-objective optimization model to best design and manage two-stage logistic networks looking for the best trade-off between the SC stock level and the building and distribution environmental impact. The existence of good balance confirms the possibility to reduce the average SC stock level without a relevant increase of the emissions due to frequent replenishments.

1. Introduction

Lean Management (LM) is an industrial philosophy aiming to increase productivity and to reduce costs and novalue added activities in the form of overproduction, transporting, inventory and defects. The main goal of LM is waste elimination. Green Management (GM) integrates the environmental thinking in Supply Chain Management (SCM), including sustainable product design, low-carbon material sourcing and selection, green manufacturing processes, end-of-life management and reverse logistics of the products at the end of their lifespan [1]. LM and GM share the common goal of waste elimination even if their focus is on different types of waste. A large number of researchers investigates the benefits of implementing such two practices separately. Few contributions exist in the literature examining the integration between LM and GM in the field of SCM, especially from a quantitative, i.e. modelling, point of view. The combination of LM and GM can lead to great results, higher than the sum of the performance from their separate application.

5. Conclusions and future research

Nowadays Lean Management (LM) and Green Management (GM) play a pivotal role in modern supply chains (SC) suggesting the need of an integrated approach in SC design and management. The joint implementation of LM and GM is a new challenge explored by few researchers and practitioners, especially from a quantitative perspective. This paper presents a bi-objective model simultaneously optimizing LM, in terms of storage efficiency through the SC, and GM, in terms of building and distribution environmental emissions.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
کارایی توزیع و ذخیره‌سازی همراه با پایداری زیست محیطی، اهداف مهمی هستند که باید در هنگام طراحی و مدیریت شبکه‌های زنجیره تامین (SC) مدرن در نظر گرفته شود. تحقیقات اخیر به طور پیوسته به دنبال مدل‌ها و راهکارهای چندبعدی کمّی، از جمله مدل‌ها و راهکارهایی برای متعادل ساختن چنین مسائل واگرایی به بهترین شیوه هستند.
این مقاله، مدل بهینه‌سازی دو منظوره‌ای را برای طراحی و مدیریت کارامد شبکه‌های لجستیک دو مرحله‌ای که به دنبال بهترین مبادله بین سطح موجود SC و تاثیر زیست محیطی توزیع و ساختمان هستند ارائه داده و اعمال می‌کند. وجود تعادل خوب، امکان کاهش متوسط سطح موجودی SC بدون افزایش مربوطه انتشارات ناشی از بازپرسازی‌های مکرر را تایید می‌کند.

۱. پیشگفتار
مدیریت ناب (LM)، فلسفه‌ای صنعتی با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و فعالیت‌های بدون ارزش افزوده در قالب تولید بیش از حد، حمل و نقل، موجودی و نقص‌ها است. هدف اصلی LM، حذف زباله است. مدیریت سبز (GM)، تفکر زیست محیطی، شامل طراحی محصول پایدار، تهیه و انتخاب مواد کم کربن، فرایندهای تولید سبز، مدیریت پایان عمر، و لجستیک (تدارکات) معکوس محصولات در پایان طول عمر آن‌ها را در مدیریت زنجیره تامین (SCM) ادغام می‌کند [۱]. LM و GM دارای هدف مشترک حذف زباله هستند اگرچه تمرکز آن‌ها روی انواع مختلف زباله باشد. تعدادی زیادی از محققان به بررسی مزایای پیاده‌سازی جداگانه این دو روند می‌پردازند. تحقیقات اندکی وجود دارند که به بررسی ادغام بین LM و GM در زمینه SCM، به ویژه از چشم‌اندازی کمّی، یعنی مدلبندی، می‌پردازند. ترکیب LM و GM می‌تواند منجر به نتایجی بسیار بالاتر از مجموع عملکردهای به دست آمده از اعمال جداگانه آن‌ها شود.
۵. نتیجه‌گیری‌ها و پژوهش‌های آینده
امروزه مدیریت ناب (LM) و مدیریت سبز (GM)، نقش مهمی در زنجیره‌های تامین (SC) مدرن دارند که این امر، نیاز به رویکردی یکپارچه در طراحی و مدیریت SC را نشان می‌دهد. پیاده‌سازی همزمان LM و GM، چالش جدیدی است که توسط تعداد کمی از محققان و متخصصان، به ویژه از چشم‌اندازی کمّی، مورد بررسی قرار گرفته است. این مقاله، مدل دو منظوره‌ای را ارائه می‌دهد که به طور همزمان، LM را در زمینه کارایی ذخیره‌سازی از طریق SC، و GM را در زمینه انتشارات زیست محیطی توزیع و ساختمانی، بهینه‌سازی می‌کند.


بدون دیدگاه