ترجمه مقاله اقتصاد آموزش به عنوان یکی از علوم تحصیلی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اقتصاد آموزش به عنوان یکی از علوم تحصیلی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اقتصاد آموزش به عنوان یکی از علوم تحصیلی
عنوان انگلیسی
The Economics of Education as Educational Science
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1877-0428
کد محصول
F1351
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
درج نشده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری - Procedia - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه مولیس، ایتالیا
کلمات کلیدی
اقتصاد آموزش، سرمایه انسانی، آموزش اجتماعی، علوم آموزشی
کلمات کلیدی انگلیسی
Economics of education - human capital - social pedagogy - educational science
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.519
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
تحقیقات فعلی در زمینه اقتصاد تحصیل
سهم تعلیم در تحقیقات در اقتصاد تحصیلی
جمع بندی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper aims to examine the immaturity of the economics of education as an educational science brought about by its focus solely on the individual and social benefits of education. Currently, the economics of education does not demonstrate the capacity to propose solutions to educational problems that are effective, efficient, socially workable and economically viable. As a result, the economics of education will only be considered an educational science when it is able to produce solutions to the ineffectiveness and inefficiency of the systems of education. The paper argues that this could be done through the introduction of pedagogy to educational projects.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، به هدف ارزیابی عدم تکامل اقتصاد تحصیل، به عنوان یکی از علوم تحصیلی انجام میشود که تمرکز آن تنها بر روی افراد و فواید اجتماعی تحصیل میباشد. در حال حاضر، اقتصاد تحصیل، ظرفیت ارائه ی راه حل برای مشکلات اقتصادی که موثر، کافی و قابل اجرا در جامعه و از نظر اقتصادی عملی باشد را نشان نمیدهد . در نتیجه، اقتصاد تحصیل تنها زمانی به عنوان یک علم آموزشی در نظر گرفته میشود که بتواند راه حل هایی را ایجاد کند تا بتواند مشکلات نا کارآمدی و عدم کفایت سیستم های تحصیلی را حل کند. این مقاله به بررسی این موضوع میپردازد که آیا میتوان این کار را از طریق معرفی یک فن تعلیم در پروژه های تحصیلی انجام داد یا خیر.

بدون دیدگاه