تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدل دینامیکی مکانیسم موتور استرلینگ کرانک با اتصال ژنراتور برق

عنوان فارسی: مدل دینامیکی مکانیسم موتور استرلینگ کرانک با اتصال ژنراتور برق
عنوان انگلیسی: Dynamic Model of Stirling Engine Crank Mechanism with Connected Electric Generator
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15
سال انتشار : 2009 نشریه : Kme
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7668 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.96Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی جامدات، طراحی کاربردی، سیستم های قدرت و مکاترونیک
مجله: مکانیک کاربردی و محاسباتی - Applied and Computational Mechanics
دانشگاه: دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی برنو، جمهوري چک
کلمات کلیدی: دستگاه ترکیبی گرما و نیرو، موتور استرلینگ، مکانیسم میل لنگ ژنراتور سنکرون، مدل، ظاهر
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1 . مقدمه

2. مفهوم مدل عددی برای دستگاه ترکیبی گرما و نیروی کوچک

3 . هندسه و ترتیب مکانیسم استرلینگ میل لنگ موتور

4. راه حل مکانیسم دینامیکی میل لنگ

4.1. روش کاربردی

4.2. مدلسازی اصطکاک در مکانیسم کرانک

5. ژنراتور برای دستگاه ترکیبی گرما و نیرو

5.1. توصیف ژنراتور

5.2. تئوری حالت پایدار ژنراتور

5.3 . ارزیابی ژنراتور

6. سیستم معادلات دیفرانسیل از مدل های پیچیده کامل

7 . نمونه هایی از نتایج شبیه سازی

8. نتیجه

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper treats of a numerical dynamic model of Stirling engine crank mechanism. The model is included in the complex model of combined heat and power unit. The unit is composed of the Stirling engine and of attached threephase synchronous generator. This generator should start the Stirling engine in motor mode as well. It is necessary to combine the crank shaft dynamic model and the complete thermal model of Stirling engine for simulations and analyses of engine run. Our aim is to create a dynamics model which takes into account the parameters of crankshaft, piston rods, pistons, and attached generator. For unit working, the electro-mechanical behaviour of generator is also important. That is why we experimentally verified the parameters of generator. The measured characteristics are used in a complex model of heat and power unit. Moreover, it is also possible to determine the Stirling engine torque by the help of these electro-mechanical characteristics. These values can be used e. g. for determination of optimal engine working point or for unit control.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله درباره یک مدل دینامیکی عددی مکانیسم میل لنگ موتور استرلینگ پویا می باشد. این مدل شامل مجموعه ای از مدل های دستگاه ترکیبی حرارتی و نیرو است. این واحد از موتور استرلینگ و از سه فاز ژنراتور سنکرون متصل بهم تشکیل شده است. همچنین این ژنراتور باید از موتور استرلینگ در حالت موتور شروع شود. وجود این دستگاه به منظور ترکیب کردن مدل میله (شافت) میل لنگ و مدل حرارتی کامل از موتور استرلینگ برای همگون سازی و تجزیه و تحلیل حرکت موتور ضرورت دارد. هدف ما ایجاد یک مدل دینامیک است که ارزش پارامترهای میل لنگ ، میله های پیستون ، پیستون ها، و ژنراتور متصل بهم را بیان می کند. برای دستگاه کار ، کارکرد الکترو مکانیکی ژنراتور نیز مهم است. به همین دلیل است که ما به طور تجربی پارامترهای ژنراتور را تایید و اثبات کردیم. کاراکتر های اندازه گیری شده در یک مدل پیچیده ای از دستگاه حرارتی ونیرو کاربرد دارد. علاوه بر این، امکان تعیین گشتاور استرلینگ موتور با استفاده از این ویژگی های الکترو مکانیکی وجود دارد. این مقادیر می توانند درکاربرد الکترونیکی همچون تعیین نقطه بهینه کاری موتور و یا برای کنترل دستگاه مفید واقع شوند. .