ترجمه مقاله مدل دینامیکی مکانیسم موتور استرلینگ کرانک با اتصال ژنراتور برق

ترجمه مقاله مدل دینامیکی مکانیسم موتور استرلینگ کرانک با اتصال ژنراتور برق
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل دینامیکی مکانیسم موتور استرلینگ کرانک با اتصال ژنراتور برق
عنوان انگلیسی
Dynamic Model of Stirling Engine Crank Mechanism with Connected Electric Generator
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2009
نشریه
Kme
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7668
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی جامدات، طراحی کاربردی، سیستم های قدرت و مکاترونیک
مجله
مکانیک کاربردی و محاسباتی - Applied and Computational Mechanics
دانشگاه
دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی برنو، جمهوري چک
کلمات کلیدی
دستگاه ترکیبی گرما و نیرو، موتور استرلینگ، مکانیسم میل لنگ ژنراتور سنکرون، مدل، ظاهر
فهرست مطالب
چکیده
1 . مقدمه
2. مفهوم مدل عددی برای دستگاه ترکیبی گرما و نیروی کوچک
3 . هندسه و ترتیب مکانیسم استرلینگ میل لنگ موتور
4. راه حل مکانیسم دینامیکی میل لنگ
4.1. روش کاربردی
4.2. مدلسازی اصطکاک در مکانیسم کرانک
5. ژنراتور برای دستگاه ترکیبی گرما و نیرو
5.1. توصیف ژنراتور
5.2. تئوری حالت پایدار ژنراتور
5.3 . ارزیابی ژنراتور
6. سیستم معادلات دیفرانسیل از مدل های پیچیده کامل
7 . نمونه هایی از نتایج شبیه سازی
8. نتیجه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper treats of a numerical dynamic model of Stirling engine crank mechanism. The model is included in the complex model of combined heat and power unit. The unit is composed of the Stirling engine and of attached threephase synchronous generator. This generator should start the Stirling engine in motor mode as well. It is necessary to combine the crank shaft dynamic model and the complete thermal model of Stirling engine for simulations and analyses of engine run. Our aim is to create a dynamics model which takes into account the parameters of crankshaft, piston rods, pistons, and attached generator. For unit working, the electro-mechanical behaviour of generator is also important. That is why we experimentally verified the parameters of generator. The measured characteristics are used in a complex model of heat and power unit. Moreover, it is also possible to determine the Stirling engine torque by the help of these electro-mechanical characteristics. These values can be used e. g. for determination of optimal engine working point or for unit control.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله درباره یک مدل دینامیکی عددی مکانیسم میل لنگ موتور استرلینگ پویا می باشد. این مدل شامل مجموعه ای از مدل های دستگاه ترکیبی حرارتی و نیرو است. این واحد از موتور استرلینگ و از سه فاز ژنراتور سنکرون متصل بهم تشکیل شده است. همچنین این ژنراتور باید از موتور استرلینگ در حالت موتور شروع شود. وجود این دستگاه به منظور ترکیب کردن مدل میله (شافت) میل لنگ و مدل حرارتی کامل از موتور استرلینگ برای همگون سازی و تجزیه و تحلیل حرکت موتور ضرورت دارد. هدف ما ایجاد یک مدل دینامیک است که ارزش پارامترهای میل لنگ ، میله های پیستون ، پیستون ها، و ژنراتور متصل بهم را بیان می کند. برای دستگاه کار ، کارکرد الکترو مکانیکی ژنراتور نیز مهم است. به همین دلیل است که ما به طور تجربی پارامترهای ژنراتور را تایید و اثبات کردیم. کاراکتر های اندازه گیری شده در یک مدل پیچیده ای از دستگاه حرارتی ونیرو کاربرد دارد. علاوه بر این، امکان تعیین گشتاور استرلینگ موتور با استفاده از این ویژگی های الکترو مکانیکی وجود دارد. این مقادیر می توانند درکاربرد الکترونیکی همچون تعیین نقطه بهینه کاری موتور و یا برای کنترل دستگاه مفید واقع شوند. .

بدون دیدگاه