منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله محقق ساختن تخصص با تنوع

ترجمه مقاله محقق ساختن تخصص با تنوع
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
زمانی که تنوع، تخصص را محقق می‌سازد: توصیه دوستان در شبکه های اجتماعی آنلاین
عنوان انگلیسی
When Diversity Meets Speciality: Friend Recommendation in Online Social Networks
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2012
نشریه
ASE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5582
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات IT
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده
دانشگاه
گروه علوم کامپیوتر، دپارتمان مینگ هسیه مهندسی برق، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
1- مشارکت‌ها
2- روش‌ها و تجربیات
1.مجموعه داده‌ها
2.مشارکت در ازای محبوبیت
3.بی‌قاعدگی پیوند دوستان
4.تنوع علایق
5.پیش‌بینی روابط دوستانه
3- نتیجه‌گیری و پژوهش‌های آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Online social networks improve social experience by connecting users with common interests. Similar to real life, seeking good friends is much easier with recommendations in online social networks. In this paper, we investigate a series of problems related to friendship formation in the hope of improving friend recommendation in social networks. Specially, we seek to understand whether users who contribute more are more popular among other users, whether users like to make friends with popular users and the role difference of users with different diversity of individual interests in friendship formation. We propose a novel approach based on topic modeling to characterize the interest diversity degree of each user. The interest diversity features are used to help predict friend relationships between users. The experimental results on three large-scale datasets demonstrate the effectiveness of our method.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شبکه‌های اجتماعی آنلاین، از طریق اتصال کاربران با منافع مشترک تجربۀ اجتماعی را بهبود می‌بخشند. مشابه زندگی واقعی، جستجوی دوستان خوب با توصیه‌های شبکه‌های اجتماعی آنلاین بسیار آسان‌تر می‌شود. در این مقاله، به بررسی مجموعه مشکلات مرتبط با شکل‌گیری دوستی به امید بهبود توصیۀ دوستان در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم. به طور خاص، به دنبال درک این مسئله هستیم که آیا کاربرانی که مشارکت بیشتری دارند از محبوبیت بیشتری نیز در میان کاربران دیگر برخوردار هستند و اینکه آیا کاربران تمایلی به برقراری ارتباط دوستانه با کاربران محبوب دارند و تفاوت نقش کاربران با تنوع منافع فردی در شکل گیری روابط دوستانه چیست. ما رویکرد نوین مبتنی بر الگوسازی عنوان را برای مشخص نمودن میزان تنوع منافع هر کاربر پیشنهاد می‌کنیم. ویژگی‌های گوناگون منافع برای کمک به پیش‌بینی روابط دوستانه میان کاربران مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج تجربی بر روی سه مجموعه داده، حاکی از اثربخشی روش ما بوده است.

بدون دیدگاه