ترجمه مقاله بررسی آدرس تکراری بین لایه ای توزیع شده برای ارتباطات بحرانی و ایمن VANET – نشریه الزویر
عنوان فارسی: | بررسی آدرس تکراری بین لایه ای توزیع شده برای ارتباطات بحرانی و ایمن VANET |
عنوان انگلیسی: | Distributed cross layer duplicate address handling for safety critical VANET communication |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14 |
سال انتشار : 2016 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین | سایز ترجمه مقاله : 14 |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
پایگاه : اسکوپوس | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.450 در سال 2018 | شاخص H_index مجله : 20 در سال 2019 |
شاخص SJR مجله : 0.615 در سال 2018 | شناسه ISSN مجله : 2214-2096 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 | کد محصول : F1512 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 837.38Kb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری، سامانه های شبکه ای |
مجله: ارتباطات وسایل نقلیه - Vehicular Communications |
دانشگاه: برلین، آلمان |
کلمات کلیدی: تشخیص آدرس تکراری، وضوح آدرس تکراری، وانت |
کلمات کلیدی انگلیسی: Duplicate address detection - Duplicate address resolution - VANET |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.vehcom.2016.11.002 |
چکیده
1- مقدمه
2- بیان مسئله
3- آثار مرتبط
4- تاثیر و آشکارسازی تکرار آدرس
4-1 ID گواهی
4-2 آدرس لایه کنترل دسترسی به واسط MAC
4-3 آدرس لایه شبکه
4-4 آدرس ایستگاه
5- بررسی آدرس تکراری
5-1 آشکارسازی آدرس تکراری لایه متقاطع
5-2 حل آدرس تکراری
5-3 ارزیابی
6- نتیجه گیری و آثار آینده
Abstract
Vehicular ad-hoc networks are in the wake of mass deployment within upcoming years. This dedicated kind of mobile ad-hoc networks in the automotive domain is of high interest to increase safety of driving. We find that prior approaches for duplicate address detection in such networks fail to cover significant use cases. Low available bandwidth and limited communication radius together with high node mobility lead to reduced presence of meta data, like routing tables. This, holds especially for non IP-based safety critical message exchange using dedicated VANET protocols. However, common address duplicate handing mechanisms rely on such meta data. We show that this can lead to failure of duplicate address detection for ETSI ITS and WAVE in safety critical use cases. This is caused by a variant of the well known hidden station problem. To overcome this weakness, we propose a cross layer aware duplicate address detection scheme in combination with active address change requests to resolve the duplicates. An evaluation within a simulation environment shows the feasibility of the approach.
چکیده
شبکههای بین خودرویی، به دنبال استقرار انبوه در سالهای آینده هستند. این نوع شبکه های ادهاک متحرک اختصاصی در زمینه خودرو، تمایل بالایی به افزایش ایمنی رانندگی دارند. ما فهمیدیم که رویکردهای قبلی برای ردیابی آدرس تکراری در چنین شبکه هایی، موارد کاربردی مهم را تحت پوشش قرار نمی دهند. پهنای باند کم و شعاع ارتباطی محدود، همراه با تحرک گره، به کاهش داده های متا، همچون جداول مسیریابی منجر می شوند. این گفته، بویژه برای تبادل پیام بحرانی ایمن و مبتنی بر IP، با استفاده از پروتکل های تخصیصی VANET صدق می کند. با این حال، مکانیسم های بررسی آدرس تکراری، بر چنین داده های متا تکیه می کنند. ما نشان میدهیم که این می تواند به عدم شناسایی آدرس تکراری برای ETSI ITS و WAVE در موارد کاربرد بحرانی و ایمن منجر شود. علت این مسئله، نوع دیگری از مسئله پنهان معروف می باشد. برای غلبه بر این ضعف، طرح شناسایی آدرس تکراری بین لایه ای را، همراه با تغییر آدرس فعال، جهت حل تکرارها پیشنهاد می دهیم. ارزیابی در محیط شبیه سازی، عملی بودن رویکرد را نشان می دهد.